Loading...
dk

Tesla S vs. Ford Mustang – og Ford T | Tesla Forum

MortenH
MortenH Jan 14 '14

Kære Tesla-aficionados! Jeg skal giftes med min skønne kæreste til april, og bryllupsplanlægningen er ved at tage form. Men på et enkelt punkt oplever vi vores første store førægteskabelige krise: Hun forestiller sig, at en gammel veteranbil a la Ford T eller en amerikansk muskelbil vil kunne forestå transporten af brudeparret. For mig vil det eneste rigtige imidlertid være at blive kørt i en Tesla S!

Da de to Bredgade-Teslaer kører demo næsten uafbrudt, er det desværre ikke muligt at leje disse.

Har du og din Tesla S lyst til at komme på en helt særlig opgave, og har du lyst til at blive Danmarks måske første Tesla-bryllupskørsel-chauffør, vil det glæde mig – og helt sikkert også min kommende brud – hvis du vil være med til at gøre vores bryllupsdag til noget helt ud over det sædvanlige. Regn med 2-3 timer en lørdag eftermiddag i Hillerød og Rungsted. Samlet kørselsbehov ca. 30-45 minutter.

Du vil naturligvis blive honoreret på behørig vis og efter nærmere aftale.

Kontakt: Den håbefulde gom, Morten Haagensen, haagensenmorten03@gmail.com eller 27 52 54 29.

supergaard
supergaard Jan 14 '14

Sejt! Får nok først min i februar, men hjælper da gerne med sådan en charmetur!

Ellers kan du måske låne en af Martin Lidegaard i det andet departement? ;)

MortenH
MortenH Jan 14 '14

Hej Lasse.

Tusind tak for din hurtige tilbagemelding. Fantastisk at du gerne vil hjælpe med en charmetur! Det sætter jeg meget stor pris på. Faktisk har tre venlige sjæle meldt tilbage, hvilket jeg virkelig må tage hatten af for. Må jeg kontakte dig i løbet af marts? Så kan vi lige se, hvordan landet ligger. Mht. Martins ministerbil må jeg ærligt indrømme, at jeg ikke har haft mod til at spørge ham :o)

De bedste hilsner fra en glad gom ;o)

supergaard
supergaard Jan 14 '14
Dejligt, er sikker på at det nok skal ordne sig.

Og tillykke! Håber hun tilgiver dig valget af vogntøj, ad åre :)
MortenH
MortenH Jan 15 '14

Jeg er også sikker på, at hun hurtigt tilgiver mig :o)

Jeg glemte lige en mindre detalje: Der vil være tale om lørdag den 12. april 2014.

Mvh.

Morten

KS
KS Jan 15 '14

Hey, hvad om I fik følgeskab. Jeg bakker gerne op om begivenheden, Måske man kunne score en go' kop kaffe..

supergaard
supergaard Jan 16 '14
+1

Lad os gøre det til et træf, hvis gommen synes om ideen :)
Forummets indlæg er redigeret af supergaard Jan 16 '14
brianmassesson
brianmassesson Jan 16 '14

Helt sikkert...Hvis brudgommen er med på idéen :-) Så er jeg også klar!

Skaarup
Skaarup Jan 16 '14

+1, hvis gom+brud er friske!

Hvad med noget farve-koordinering? Jeg har en sort til den tid! :-)

Storgaard
Storgaard Jan 17 '14
+1 og hvis der skal være noget med farver så er min Deep Ocean Mat.
brianmassesson
brianmassesson Jan 17 '14

+2,5 :-) Min er mørke blå...

MortenH
MortenH Feb 10 '14

Undskyld at jeg først svarer nu. Har bl.a. haft travlt med nyt job - og bryllupsplanlægning! ;o)

Jamen, hvad skal jeg dog sige?!? I er da fantastiske!!!

Både gom og brud er ovenud begejstrede for - og temmelig benovede over - ideen om et Tesla-træf. Selv om det naturligvis er meget mere end man kan forlange.

Mht. til farvekoordinering vil jeg naturligvis sørge for at vælge et jakkesæt, der står godt til køretøjerne ;o)

Med ærbødige hilsner

Gom Morten

supergaard
supergaard Feb 11 '14

Hej Gom,

Smid gerne en dato ind så vi kan få det i kalenderen, så kan vi altid aftale detaljer.

Lasse

Krogh
Krogh Feb 11 '14
Citat fra MortenH

Jeg er også sikker på, at hun hurtigt tilgiver mig :o)

Jeg glemte lige en mindre detalje: Der vil være tale om lørdag den 12. april 2014.

Mvh.

Morten

supergaard
supergaard Feb 11 '14

tak!

arghh! Hele den uge er min bil allerede på "opgave" i forbindelse med EV Rally'et fra KBH->London->Oslo ... Håber I får en god tur og der bliver nye træf :)

Forummets indlæg er redigeret af supergaard Feb 11 '14
michaelfk
michaelfk Mar 10 '14

Hej alle Tesla-entusiaster

Er ny i dette forum og er selvsagt blevet særdeles overrasket over den imødekommenhed der er herinde. Og jeg er dermed også gået fra en generel nysgerrighed om bilerne til at blive lidt inspireret af MortenH's idé, omend det er noget værre timing (havde slet ikke overvejet muligheden før). 

Min gode ven skal giftes i den kommende weekend d.15/3, og hvis der er noget parret ville falde pladask over ville det være en køretur i en Model S. Er der nogen herinde der kunne have tid og lyst til at hjælpe mig med at gøre deres dag lidt mere speciel? 

Det vil dreje sig om en tur på ca. 1 1/2 time fra Nordsjælland til Vestsjælland og der er naturligvis behørig belønning til den frivillige foruden overdådig taknemlighed. :)

Håber at høre fra en af jer, tlf. 61 71 36 00.

Mvh

Michael

Flemming
Flemming Apr 6 '14
Da Morten har oplyst at der er en 5 - 6 Tesla ejere der vil deltage ved brylluppet på lørdag den 12 vil jeg invitere til en kop kaffe og en ostemad kl. 11.30 hvor vi kan snakke og beundre vores
Biler og efterfølgende kl. 13.00 køre ned ad gågaden og over Hillerød torv i samlet kolonne ud
Til Ullerød Kirke som ligger ca 8 min kørsel fra torvet.
Af hensyn til det praktiske må i meget gerne give besked på mail. fl.kjaergaard@mail.tele.dk
Eller Tlf. 23243880.
Adressen er Helsingørsgade 7 3 sal
3400 Hillerød.
Parkering i gården og porten.
DerHansi
DerHansi Apr 6 '14

@MortenH + @Flemming : Er der plads/interesse for at jeg deltager med min røde Tesla (jeg vidste ikke jeg kunne få leveret så tidligt, så derfor denne lidt sene tilmelding/tilbud)

VH DerHansi

Skaarup
Skaarup Apr 6 '14
Det lyder som en fin idé, Flemming. Jeg var lidt skuffet over den smule kørsel Morten egentlig havde brug for. Count me in :-)
/Rasmus
Flemming
Flemming Apr 6 '14
@DerHansi. Du er selvfølgelig også velkommen, jo flere vi bliver jo sjovere bliver dagen for os og brudeparret.
Sider: 1 2 »