Loading...
dk

Sælges: Defa Finder Link GPS tracker | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Jun 1 '15

Hej.


Jeg har fået en Defa Finder Link GPS tracker i overskud efter vi skiftede forsikringsselskab. Dimsen er ca. 14-15 måneder gammel og har siddet i bilen siden april 2014.

Pris: Giv et bud, så finder vi sikkert ud af noget.

tesiola
tesiola Jun 1 '15

Hej Kiefer. Jeg er interesseret i din gps tracker. Jeg har Topdk og de kræver en defa finder i min bil som jeg får om kort tid. Hvad skal du have for den? En ny er vist omkring de 3000kr sagde topdk. Hvis dinn er godkendt og ok er jeg klar hvis vi kan mødes over en pris:-) Mvh ole

 

 

 

Niels
Niels Jun 1 '15
blot til info, montage koster typisk 1000 kr, og så får du et bevis på funktionsdygtig gps, som du kan sende til dit topdk. (jeg har selv topdk og defa) vagt abb. koster 1000 kr/år og topdk har ikke adgang til data, kun i tilfældé af tyveri kan den spores af ejeren via vagtselskabet.

da det er dig som er kunde hos vagselskab har topdk ingen rettighedder over data eller ligne, andre forsikringsselskaber er selv 'vagt' og har derved adgang til logdata. bemærk at der typisk er krav om døgnbemandet vagtcentral.
Lborch
Lborch Jun 1 '15
Hvis i ikke bliver enige kunne jeg også godt være interesseret. Hvad er nyprisen?
Kiefer
Kiefer Jun 1 '15

Nyprisen er 3000,- + montering til ca. 1000,-

Bare send bud på PM, højeste bud i morgen aften modtager dimsen.

/Martin