Loading...
dk

Frokost/kaffe-muligheder ved Århus supercharger? | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Jun 2 '15

Jeg er ikke så kendt i området, så tænkte jeg ville høre herinde, om der er nogle steder indenfor gå-afstand, man kan få kaffe og evt. frokost/takeaway, mens man oplader ved superchargeren på Bredskiftevej?

DeaconWP
DeaconWP Jun 2 '15

Jow da. Viborgvej 177, Meny Supermarked. (Super Best)

Jeg har lige ringet til dem og forespurgt:

Delikatessen:

Sandwich, håndmadder, varme retter, der skal varmes hjemme, og dagens ret til 41,95, der sælges varm.

Bagerbrød  afdelingen:

Sandwich, diverse brød. Vidste ikke lige, om de havde kaffe der.

Jeg har lige ringet til bager afdelingen igen, og de har kaffe hele dagen, når den pt defekte maskine bliver repareret igen.

Du kan jo ringe og reservere noget til dig på 86 11 26 72, så vil de lægge noget til side til dig, eller lave den i deres sortiment der lige mangler. Så det er klart når du kommer.

Ifølge internettet er der åbent alle dage i ugen fra 8:00 til 21:00

Se, det kalder jeg service. ;-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jun 2 '15
Klaus_
Klaus_ Jun 2 '15

Ja hold da op, det er saftsuseme service må jeg sige :)  
Og nu kan folk roligt google sig frem til kaffe/spisemuligheder ved Århus Supercharger også, og finde denne nyttige information!

Jeg hørte godt nok for en times tid siden at der lå en Meny deroppe, så vi var tæt på at køre derop i frokostpausen, men vejret indbyder bare slet ikke til en gåtur fra SuC til Meny lige nu (regner en del). Men næste gang så gør vi det formentlig.

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Jun 2 '15
DeaconWP
DeaconWP Jun 2 '15

Jeg ved nu ikke, om den kommer frem ved at søge kaffe/spisemuligheder. På min version af google maps står det som et supermarked. Men suppleret med min sans for sammenhænge, øjnede jeg muligheden for, at de solgte andet end bleer og kaffefiltre.

Og nu kiggede jeg lige: Ja der er godt nok hele 450 meer derop, hvilket jeg ser tager 6 minutter på gå-ben. Hvis man følger vejen.

Klaus_
Klaus_ Jun 2 '15

Den dukkede heller ikke op da jeg søgte efter spisesteder osv på Google Maps, men den gør selvfølgelig når man søger på Superbest.  Gåturen er næppe et problem for de fleste, men i regnvejr og sommertøj, er det ikke et hit :-)