Loading...
dk

Bryllupskørsel lørdag d. 29. august 2015 | Tesla Forum

Tesla8983
Tesla8983 Jun 5 '15

Kære Teslaforum

Min samlever og jeg skal giftes lørdag d. 29. august 2015 og søger i den forbindelse transport til / fra kirke, reception og fest.

I stedet for det typiske setup med stor limousine eller amerikanerbil har vi snakket om, at det kunne være sjovt med en "grøn profil med kant" - og her kommer Tesla ind i billedet.

Hverken min samlever eller jeg har en Tesla-ejer i vores netværk - så hvis der er en bruger på dette forum der har lyst til at vise sin flotte Tesla frem på vores bryllupsdag - så er her muligheden.

Vi skal giftes i Gimming kirke ca. 2 km nord for Randers kl. 13.00. Vi afholder derefter reception på vores bopæl i Gjerlev ca. 20 km nord for Randers. Festen afholdes på Hotel Aa Mølle ved Hadsund. Vi har hyret en professionel fotograf - så der er mulighed for at få et par fede skud af bilen.

Såfremt du har kender en der har lyst til at hjælpe - eller selv har interesse i det - må du meget gerne kontakte os :) Vi vil naturligvis honorere kørslen efter aftale.

På forhånd tak :)

Venlig hilsen

Maiken H. Rasmussen / Christian Juel / tlf. 41 17 85 05

Forummets indlæg er redigeret af Tesla8983 Jun 5 '15
Makova06
Makova06 Jun 5 '15

Hvis ikke I finder andre, så kan jeg nok godt hjælpe. Dog kun med mig selv som chauffør

Jeg bor i Viborg og venter på en sort metallic S85D, som gerne skulle ankomme sidst i Juli.

Maja

Tesla8983
Tesla8983 Jun 5 '15

Hej Maja

Tak for din hurtige respons! Såfremt du mener det og har interessen er jeg næsten sikker på, at vi godt kan aftale noget kørsel.

Kan vi evt. ringes ved?

/ Christian

Makova06
Makova06 Jun 5 '15

Jeg vil rigtig gerne hjælpe. Mit eneste men er at jeg driver to butikker, så derfor er mine lørdage lidt usikre :-) Jeg kan sætte ekstra bemanding på, så der er plads til en sygemelding, men er der andre i Randers, som vil, så er det nok en lettere løsning :-)

Tesla8983
Tesla8983 Jun 5 '15

Hej igen

Såfremt der andre der melder sig tættere på eller hvor det passer bedre ind i deres program vil det selvfølgelig være oplagt :))

Ellers vil vi som nævnt gerne drøfte det nærmere med dig.

/ Christian

SimonHN
SimonHN Jun 5 '15
Har en fuld udstyret P85D i perlemorshvid. med de dyreste tilvalg. (lige undtagen børnesæder). Bor 15 min kørsel fra Randers.

I er velkommen til at komme forbi og se bilen først. Hvis i har lyst. :)
Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Jun 5 '15
Kristian70k
Kristian70k Jun 5 '15

også klar, min har de bagudvendte børne sæder, sort P85 :) god dag

Kristian70k
Kristian70k Jun 5 '15

bor 5 min fra gimming:) 

Tesla8983
Tesla8983 Jun 5 '15

Hej Simon

Tak for din besked - det lyder rigtig interessant - og du bor jo også i en fornuftig afstand.

Er du på nord- eller sydsiden af Randers?

Under alle omstændigheder vil vi da gerne komme forbi til en snak :)

/ Christian

Tesla8983
Tesla8983 Jun 5 '15

Hej Kristian

Tak for dit svar - dit bud lyder også spændende - du bor jo i endnu tættere afstand til både kirke og bopæl :) Bor du i Dronningborg? Vi kører igennem nu her til aften (vi er i Kristrup netop nu) - kan vi evt. komme forbi til en hurtig snak?

Jeg afventer også at høre lidt mere fra Simon der skrev tidligere - så må vi jo hvad vi kan blive enige om :)

/ Christian

Kristian70k
Kristian70k Jun 5 '15

Hornbæk :) det er jo en tesla.. så det meste er kun 5 min væk