Loading...
dk

Titanium Metallic - real life billeder | Tesla Forum

Kramer
Kramer Jun 5 '15

Min bestilling på en titanium metallic har jeg været spændt på at se irl - det eneste der findes er computergenererede billeder fra Tesla, eller irl billeder taget i freemont på google.

Jeg er netop kommet hjem fra Indianapolis, US, hvor de i Tesla butikken i Carmel havde en 70D Titanium Metallic.

Farven er fantastisk - den er virkelig flot at kigge på.

Har forsøgt at fange den fra mange vinkler, dog desværre kun indenfor, så har ikke mulighed for billeder i direkte sollys.

Men hermed billederne:

Forummets indlæg er redigeret af Kramer Jun 5 '15
Kramer
Kramer Jun 5 '15

Kramer
Kramer Jun 5 '15

Sithfury
Sithfury Jun 5 '15

Vildt lækker farve, og havde helt sikkert valgt den, hvis ikke det var fordi den blev lanceret lige EFTER at man var gået i produktion. Men er glad for den sorte farve alligevel.

KimT
KimT Jun 5 '15

Jeg var forbi Århus i eftermiddags. De har lige fået en i udstillingen - også 70D. Den har plader på, men jeg ved ikke om det er den man kan prøvekører. Jeg var forbi i onsdags, men da havde de kun lige fået læsset den af lastbilen. De havde ikke engang en bil i udstillingen.

Jeg fik en tur i en P85D - de havde min. 4 biler kørende i dag, og alle medarbejder var kaldt ind til prøvekørsler. Feeeeeeeeed accelration ;-)

Jeg har disse 2 billeder fra i onsdags.

Kramer
Kramer Jun 5 '15

Uhhh den er også lækker udenfor.

Kan ikke vente til min levering nu :-)

lysmanden
lysmanden Jun 5 '15
Den er næsten lige så flot som den sølv farvede der desværre ikke kan fås længere
lysmanden
lysmanden Jun 5 '15
Den er næsten lige så flot som den sølv farvede der desværre ikke kan fås længere