Loading...
dk

Brugt Tesla set ved S&S automobile i Weinstadt | Tesla Forum

Brian1
Brian1 Jun 17 '15

KimHolm123. Så snart jeg kender leveringsdatoen på min Model X SIG, er denne Model S fra dec/2014
til salg. Men, du vil nok ikke vente så længe...

DeaconWP
DeaconWP Jun 17 '15

Wow, det bliver et godt køb Brian1. Perfekt konfigurering.

Nommensen
Nommensen Jun 17 '15
Bianco det var fra 1 november 2014 de startede med autopilot
Forummets indlæg er redigeret af Nommensen Jun 17 '15
Brian1
Brian1 Jun 17 '15

@DeaconWP, Håber også den er til at komme af med - SNART! Venter du også på en MX SIG?

DeaconWP
DeaconWP Jun 17 '15

Jeps. Nr 447.

RobertJ
RobertJ Jun 17 '15

KimHolm123 - Tror det er vigtigt at gøre op med sig selv omkring hvilket udstyr er must-haves og hvad er nice-to-have.

Listen er lang, men de vigtigste at tage stilling til må være Luftaffjredring, Lyd-pakke, Soltag, Adaptive cruise contra normal Cruise control, tech-pakke (dette har de fleste dog).
Selvfølgelig men nok ikke så svært at vælge om det skal være en 60kWh eller 85kWh batteripakke. Og ikke mindst lædersæder / headliners farve. Farve på bilen kan man altid lave om på med Folie, som nævnt tidligere i indlæget. Fælge kan man altid købe sig fattig i, men også en god ide at regne med ind over.

Kig ind forbi bilbasen, der er en del til salg. Mobile.de er også et godt sted, husk dog at tillægge de forskellige gebyrer rundt omkring for at lave en fair sammenligning. (ca. 2000kr for indregistrering/plader når du kommer over grænsen, Automentor ligger i padborg og er meget hjælpsomme. Så der lån af prøveplader i diverse lande, du kan ikke køre den hjem på medbragte danske prøveskilte. Transport osv. det løber hurtigt op.)

- R

Bianco
Bianco Jun 17 '15
Citat fra Nommensen Bianco det var fra 1 november 2014 de startede med autopilot

Som jeg husker det, så stod fabrikken stille slut juli og den første halvdel af  august, hvorefter de producerede m mulighed for Autopilot. Det passer måske med at de første leveringer ankom til europa 1. november.

KimHolm123
KimHolm123 Jun 17 '15
Hej Brian

Hvornår regner du med at den bliver leveret??
Og hvad tænker du prisen skal være for den gamle :)
KimHolm123
KimHolm123 Jun 17 '15
Ellers mange tak for de mange beskeder i er meget flinke jeg glæder mig til at få mine egne erfaringer :)
Brian1
Brian1 Jun 18 '15

KimHolm123, Det må Guderne - og en vist Hr. Musk vide - hvornår leveringen af MX begynder...
Den seneste melding er, at leveringerne starter sidst i september måned. Men jeg tror amerikanerne får deres først. Vi i EU må nok vente lidt længere, men jeg håber snarest derefter. Bare det bliver inden udgangen af året, med hensyn til usikkerheden omkring registreringsafgiften. Prisen ved jeg intet om.
Måske kan nogen herinde komme med et bud om, hvad man kan forvente af afskrivninger efter 9-12 måneder?

Forummets indlæg er redigeret af Brian1 Jun 18 '15
Sider: « 1 2