Loading...
dk

Beklædning af interiør med Alcantare - Nu med billeder :-) | Tesla Forum

ALC
ALC Jun 8 '15

Har i går afleveret min TMS ved Zenvos saddelmager for at få beklædt hele toppen af instrumentbord, himmel, A/B/C Stolper, Solskærm, Hattehylde etc med sort Alcantare - Fik ikke lavet tilvalget da jeg bestilte bilen, og har siden fortrudt, så noget måtte gøres :-) Smider lige et billede af det færdige resultat snarest.

Det er http://www.baadsgaard-esbjerg.dk/ der står for jobbet

Forummets indlæg er redigeret af ALC Aug 19 '15
Bianco
Bianco Jun 8 '15

Jeg tror de får en udfordring m instrumentbordet... 

Hvad skal sådan noget stå i? Og hvad gør du mht højtalergrill og andre plast dimser?

Klaus_
Klaus_ Jun 8 '15

Jeg er meget interesseret i at høre en pris på projektet. Hvad lød tilbudet på, hvis jeg må spørge?

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Jun 8 '15
JL
JL Jun 8 '15
Spændende - det lyder ikke billigt :-)
ALC
ALC Jun 8 '15

De fleste sorte plastik dimser er købt ved Tesla. Alt er ude, og instrumentbordet var det mindste problem - Tror det er ca 6 skruer der skal løsnes. De står for af & på montering. Selve beklædningsarbejdet + af & påmontering står i ca 20.000,- plus dele fra Tesla. Syningerne på instrumentbordet bliver sølvfarvede for at matche dørsiderne. Skulle gerne have den retur inden fredag, så opdaterer med billeder.

HH
HH Jun 8 '15

Uha, jeg er også yderst interesseret i at høre om resultatet. Jeg fravalgte også selv den sorte himmel, men bliver tiltagende bekymret for det noget kedelige stof op til leveringen. Godt at have muligheden i baghånden!

Hvilke sorte dimser er det du nævner?

ALC
ALC Aug 19 '15

Nu billeder af resultatet :-)

GO4IT
GO4IT Aug 19 '15

Ser flot ud - synes det ser ud som om den er født med det ;-)

ALC
ALC Aug 19 '15

Ja - Arbejdet fejler ikke noget - Forskellen fra org til min er, at hele toppen af instrumentbordet samt hattehylden også er beklædt med sort alcantare

Hookmaker
Hookmaker Aug 19 '15

ALC, ser godt ud - husk: Kør sikkert!....;-)

JL
JL Aug 19 '15

Super lækkert - det ville jeg også gerne have lavet, men det er en lidt hamper pris :-)