Loading...
dk

Solfilm nær Aarhus | Tesla Forum

AFH
AFH Jun 9 '15
Nogen der ved hvor man kan få lavet solfilm i ruder med et flot resultat? Gerne nær Aarhus.

/Anders
Kristian70k
Kristian70k Jun 9 '15

Har lige fået det lavet ved insign i randers, det er tæt på graceland og SUC.. de er virkelig gode til det.. er meget tilfreds med mit resultat.. de skal også ligge en folie på bilen den 23 juni.. selvom jeg er presset med farve valget.. :) 

AFH
AFH Jun 9 '15
Tak for det. Ved du om de bruger 3M film. Vil gerne have et kvalitetsprodukt i ruderne :)
Hvor lang tid tog det og kan man vente imens?
Farvevalget kan jeg godt forstå er svært. Farven da jeg bestilte min MS var klart det sværeste valg. Hvad overvejder du af farve? Og skal den være mat?
PerPower
PerPower Jun 9 '15

Og har du evt. nogle billeder af resultatet du vil dele? :-)

Kristian70k
Kristian70k Jun 9 '15

det tog et par timer, de har den film du ønsker, det er alt sammen af højeste kvalitet når det er dem man bruger.. men det kan du sikkert ønske, du kan evt snakke med dem i morgen, Bjarne deroppe har meget forstand på det.. du er velkommen til at referer til mig.. (du kan sagtens vente deroppe)

AFH
AFH Jun 9 '15
Det lyder til de har styr på det og nu har de jo allerede lavet en MS så de kender opgaven :)
KimT
KimT Jun 9 '15

Og hvad skal du betale for at få pakket bilen ind i folie ?

Kristian70k
Kristian70k Jun 10 '15

ja det kan koste at være prøveklud :) tror det ender på 13.000 men det er med den bedste folie, det kan også være det er lidt en venne pris.. men det er jeg nu ikke sikker på :) de skal jo leve..

AFH
AFH Jun 10 '15

@Kristian70K: smid endelig nogle billeder når du har fået den pakket ind. Hvis du har tid også gerne nogle billeder af solfilmen i ruderne :)

Kristian70k
Kristian70k Jun 10 '15

helt sikkert, det gør jeg.. du kan også se det ved selvsyn :) hvis du skal have en garant for det er godt arbejde de laver

Bentzilmer
Bentzilmer Jul 2 '15

@Kristian70K: Hvad skulle du give for solfilm? Og hvad med et billede af folien :-)

Kristian70k
Kristian70k Jul 3 '15
Hej jeg er ikke helt færdig med foilien.. Men når jeg er kommer der billeder