Fortsætter lige den anden tråd "MODEL X - SÅ KOM DET - FØRSTE OFFICIELLE TESLA MODEL X FOTO"
Jeg har i denne uge i arbejdsøjemed kørt ca. 1200 km. Først en tur til Kbh. med ladning i Køge og Middelfart og senere en tur til Aalborg med ladning i Randers og Middelfart samt et par andre småture. Har desuden været en tur i Thansen på Macd og i Jemogfix tæt på SuC i middelfart de seneste 14 dage hvor jeg samtidig har benyttet lejligheden til at lade (fyha). Er jeg et problembarn og er der grund til at have dårlig samvittighed over at jeg lader på SuC i Middelfart bare fordi jeg bor tæt på (ca. 10 km) og fordi at den primære strøm jeg pt. har forbrugt på de ca. 8000 km jeg indtil nu har kørt er ladet på diverse SuC heriblandt 10-12 sjatladninger i Middelfart og nogle stykker i Køge, Aarhus Randers og Rødekro? Jeg har kun en enkelt gang kørt til Middelfart blot for at lade og køre hjem igen. Det var den første dag da jeg fik bilen ellers har jeg ofte passet det ind med diverse ture til jylland hvor vi besøger familien og hvor vi så fx har spist aftensmad på Macd samtidig med at vi har ladet bilen. Jeg er muligves en slet og nærig person men i det mindste er jeg ærlig. Kun en enkelt gang i påsken har jeg oplevet at alle 8 standere var fyldt kortvarigt på en gang. Oftest er der 2-3 biler når jeg kommer forbi.