Sommeren er over os og ferie meldingerne tikker ind på mailen. Det er sol og sommer. Det er nu jeg er glad for adaptiv fart pilot der holder afstanden og bremser ned til forankørende når jeg selv skal holde øje med cyklisterne ( de let på klædte piger )
Nogle holder ferie herhjemme og andre er ude og rejse. Skønt....men hvordan forholder vi os bedst til vores biler?
Hvis jeg resjer i 14 dage eller 3 uger. Skal bilen lades helt op og og tage stikket ud når taxaen henter os og kører os til luft havnen, skal den stå i always connected for at have et lille strøm forbrug, eller er det en god ide at køre den næsten helt tom og vente med opladning til jeg lander hjemme i indkørslen igen. I så fald kan man risikere at den aflades 100 pct og i såfald vil alarmen gå på nødprogram og genere mine naboer ved konstant at hyle?
Skal håndbremsen hives eller skal den bare stå i N?
Vi hører ofte at lakken fra USA er dårlig, men kan den tåle at stå 14 dage i begende hede eller endnu værre med fugle klatter over det hele? Bør vi i virkeligheden dækken den til et med et dækken, eller har den måske bedre af at stå i varmen og hærde? Her tænker jeg på os der lige har fået lavet opticoat.
Rigtig dejlig sommer til alle