Loading...
dk

Dash Cam Installation (Blackvue) - Guide nu online! | Tesla Forum

Bianco
Bianco Jun 30 '15
Citat fra Kristian70k

De vender forkert! er der en der inden uge 29 vil installere mit dash cam.. mod betaling selvfølgelig  :)

Kurt, Autohjørnet Køge samt Autoskadestuen Kirstinehøj gør den slags. Men om de har tid er så en enden sag. 

Kristian70k
Kristian70k Jun 30 '15

ja, men bor i randers :) nogen der kender nogen på disse kanter?

Teammortensen
Teammortensen Jun 30 '15

Jeg tilslutter mig gerne @Krisitan70k,- jeg har også et sæt jeg gerne vil have hjælp til at få monteret, hvis der er en "montør" der vil hjælpe mod betaling. Jeg kommer gerne til Randers...

Så kan vi sgu trille en tur på cyklen imen, Kristian:)

Klaus_
Klaus_ Jul 2 '15

Jeg er ved at have opgivet mit bag-kamera, efter en del frem og tilbage tror jeg ikke at min lodning af MCX  stikket er optimal. 

Så hvis der er nogen i Jylland der har erfaring med at lodde det stik på, så nævn en pris og jeg holder i indkørslen i weekenden :D 

JL
JL Jul 6 '15
HJÆLP! Er ved at installere mit dashcam og kan se 12V stikket i højre siden over headlineren, men hvordan for jeg solskærmen helt af, så jeg kan få fat i stikket? Jeg har taget den ene holder af, men kan ikke regne ud hvordan jeg får denne her af. Kan i hjælpe...?
Hookmaker
Hookmaker Jul 6 '15

Se billede, du skal ikke pille ved solskærm.

Bianco
Bianco Jul 6 '15

Åbnes inde fra stangen og udad.

JL
JL Jul 6 '15
@Hookmaker: ikke på min/de "gamle" uden autopilot
@Bianco: Perfekt billede - så prøver jeg igen. Det er det sidste jeg mangler.
@Begge - tusind tak for svar :-)
Hookmaker
Hookmaker Jul 6 '15

@JL, jo - for det gjorde jeg også på min gamle!

JL
JL Jul 6 '15
@Hoolmaker: du har ret - my bad. Det er dem der ikke har sikkerhedspakke = min. Der ligger stikket uden til venstre/højre og ikke i midten. Det har ikke noget at gøre med om den har autopilot eller ej.
DeaconWP
DeaconWP Jul 6 '15

Jeg synes at have læst her på forum, at på nogle biler har stikket været tapet fast til ledningsnettet lidt fra hullet til alarm enheden. Og derfor har I begge ret, da nogen har været nødt til at hente stikket lidt længere ude fra midten end andre.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jul 6 '15
Hookmaker
Hookmaker Jul 6 '15

@JL, stikket kan ligge lige midt for i konsollen eller lidt ude til siden tapet fast, uanset hvad, så skal du fiske det fra midterkonsollen som på billedet - og ikke ude fra solskærmen, - det bliver noget juks.

JL
JL Jul 6 '15

@Hookmaker: Mit ligger præcist som på det billede Bianco postede på side 1 i denne tråd - dvs. meget langt ude til højre. Jeg tror ikke jeg kan fiske det ud fra hullet i midten. Men  det er muligt jeg tager fejl... 

PKT
PKT Aug 2 '15

Jeg overvejer at installere Dash Cam (blackyue) men har flg. spørgsmål som jeg vil håbe at I kan hjælpe med:

I den spec for Blacyue 650 2ch jeg har set er der kun i systemet wifi og ikke 3G eller lign. - så kan man alligevel få fat i systemet vha. app på telefon og se live fra bilen fra et hvilkent som helst sted eller hvordan

KS
KS Aug 2 '15

@pkt: der er kun wifi, og det virker som hotspot. Du kan derfor kun se video når du er på i bilen.

Klaus_
Klaus_ Aug 5 '15

Der er for nylig kommet en firmware opdatering til 650'eren, version 1.007.  Det er noget med et rearview kit (R-100) og så generelle stabilitetsforbedringer, sådan som jeg tolker det. 

PerL
PerL Aug 5 '15

@Kristian70k. Fik du hjælp med installation af kamera og i bekræftende fald, af hvem??

Kristian70k
Kristian70k Aug 5 '15
Fik det aldrig installeret.. Så det er til salg hvis der er nogen der mangler
shan
shan Aug 5 '15
@kristian70k

Jeg skal nok have en sådan dashcam.

Bare send mig en pm
KS
KS Aug 5 '15
Jeg har lige installeret 2 i weekenden - det tog kun et par timer ialt.

Men har også gjort det adskillige gange
Sider: « 1 2 3 »