De vender forkert! er der en der inden uge 29 vil installere mit dash cam.. mod betaling selvfølgelig :)
Kurt, Autohjørnet Køge samt Autoskadestuen Kirstinehøj gør den slags. Men om de har tid er så en enden sag.
De vender forkert! er der en der inden uge 29 vil installere mit dash cam.. mod betaling selvfølgelig :)
Kurt, Autohjørnet Køge samt Autoskadestuen Kirstinehøj gør den slags. Men om de har tid er så en enden sag.
Jeg tilslutter mig gerne @Krisitan70k,- jeg har også et sæt jeg gerne vil have hjælp til at få monteret, hvis der er en "montør" der vil hjælpe mod betaling. Jeg kommer gerne til Randers...
Så kan vi sgu trille en tur på cyklen imen, Kristian:)
Jeg er ved at have opgivet mit bag-kamera, efter en del frem og tilbage tror jeg ikke at min lodning af MCX stikket er optimal.
Så hvis der er nogen i Jylland der har erfaring med at lodde det stik på, så nævn en pris og jeg holder i indkørslen i weekenden :D
Jeg synes at have læst her på forum, at på nogle biler har stikket været tapet fast til ledningsnettet lidt fra hullet til alarm enheden. Og derfor har I begge ret, da nogen har været nødt til at hente stikket lidt længere ude fra midten end andre.
@JL, stikket kan ligge lige midt for i konsollen eller lidt ude til siden tapet fast, uanset hvad, så skal du fiske det fra midterkonsollen som på billedet - og ikke ude fra solskærmen, - det bliver noget juks.
@Hookmaker: Mit ligger præcist som på det billede Bianco postede på side 1 i denne tråd - dvs. meget langt ude til højre. Jeg tror ikke jeg kan fiske det ud fra hullet i midten. Men det er muligt jeg tager fejl...
Jeg overvejer at installere Dash Cam (blackyue) men har flg. spørgsmål som jeg vil håbe at I kan hjælpe med:
I den spec for Blacyue 650 2ch jeg har set er der kun i systemet wifi og ikke 3G eller lign. - så kan man alligevel få fat i systemet vha. app på telefon og se live fra bilen fra et hvilkent som helst sted eller hvordan
@pkt: der er kun wifi, og det virker som hotspot. Du kan derfor kun se video når du er på i bilen.
Der er for nylig kommet en firmware opdatering til 650'eren, version 1.007. Det er noget med et rearview kit (R-100) og så generelle stabilitetsforbedringer, sådan som jeg tolker det.
@Kristian70k. Fik du hjælp med installation af kamera og i bekræftende fald, af hvem??