Loading...
dk

Problemer på taget... | Tesla Forum

Teammortensen
Teammortensen Jun 16 '15

Har været på tur med tagboks i weekenden. Da jeg afmonterede tagbøjlerne viser det sig at flere af tagbøjle-dækslerne ("dæksel-armene") er knækkede. Jeg mangler sågar et dæksel nu... Jeg tænker umiddelbart at de er i så dårlig kvalitet, at jeg næppe er den eneste, der har haft det problem og vil derfor høre om nogle af jeg har fået dem skiftet,- og om det i det hele taget kan lade sig gøre? Jeg modtager også med kyshånd gode råd til hvad jeg kan bruge som erstatning for det mistede dæksel,- det ser helt galt ud uden.
Pft. Thomas

Forummets indlæg er redigeret af Teammortensen Jun 16 '15
krabbe
krabbe Jun 16 '15
Jeg har (da jeg ventede på drømmebilen ) set utallige Bjørn Nyland videoer igennem. Og mener at han også mistede et dæksel på hans bil. (Som blev fikset)

Jeg har et dæksel som sidder meget for højt, pga gummilisten ikke sidder ordentligt (har vist det på Kristinehøj, De vil dog umildbart ikke gøre noget )

TBElvogn
TBElvogn Jun 16 '15
Jeg mangler også et dæksel... Det røg af ved vask med højtryk renser... Øv. Århus afdeling skal kikke på det sammen med andre def. Efter sommerferien.. TB.
Larsen
Larsen Jun 17 '15
@TBEIvogn. Hvordan kan du i det hele taget finde på at bruge en højtryksrenser på din bil? Der har den absolut intet at gøre. Det er da dømt til at gå galt, når du med 150 bar sprøjter på plast emner.
tintin
tintin Jun 17 '15

Man kan da sagtens bruge en højtryksrenser man skal bare holde en pæn afstand undtagen ved fælgene og den er fantastisk til at lægge skum på. 

Hookmaker
Hookmaker Jun 17 '15
Jeg bruger da min højtryksrenser hele tiden, ingen problemer der. Det siger sig selv at man ikke skal stikke dysen helt in i div samlinger og sprækker..;-)
TBElvogn
TBElvogn Jun 17 '15
Larsen: jeg er blevet anbefalet højtryk renser af Morten opti cote Odense... De sandkorn du spuler af ridser ikke når du til sidst vasker.. Med svampen.... Nemli ja....
Der var ikke meget tryk på dysen da det lille dæksel knækkede af.. Tror der var en fejl i den.. TB