ja meget uheldigt - de er ikke super dybe, da det ikke skyldes sten/grus, men de er meget tydelige syntes jeg.
lidt svært at tage et billede af som viser det på den rigtige måde, men dette viser det vist meget godt.
de er meste synlige på billedet hvor der er lamper som reflekteres - men de er stort set over hele hjelmen.
Vil godt tage imod tilbudet fra Mathias, jeg er lidt ophængt denne og næste week-end, men måske en hverdags aften - jeg sender en PM og så må vi se om det er noget som der kan fikses nemt.
har desværre aldrig oplevet en bil med så dårlig en lakering, har selv fået nogle grimme ridser rundt omkring, som jeg håber kan pudses op.
(Har endnu ikke ikke fået opticoat, da Tesla fortsat ikke har fået lakstift hjem til midnight Grey, så de kan udbedre de lakfejl som bilen blev leveret med)
Du mener da ikke alvorligt at TESLA har leveret en ny bil med lakfejl? Det er da under al kritik - i mit tilfælde vil jeg ikke acceptere at modtage bilen før manglerne er udbedret! Det er da totalt ud i hampen at en bil til 7-900 tkr. overhovet har mangler!
God stil Mathas :-)
kan ogaå kun enbafale Morten fra Detail bilpleje på Fyn. han har også alt i udstyr , rens, sæbe mv man kan købe hos ham
Michael. Jeg tror ( uden at vide noget som helst om det ) at man skal lade lakken være. Ring til Morten i morgen tidlig og fortæl om sittuationen.
Hans nr er: 25385660
Har også fået ridset min trods utra forsigtighed, der er mega vigtigt at man er sikker på at have fået alt snavs af bilen før vask med handsker/klude m.m. fik lavet en pæn rund ridse på min kølerhjælm, hvor jeg nogen gange overvejer en god vaskehal. Det er næsten umuligt at undgå ved gør det selv metoden (i mine øjne) man skal virkelig være grundig.