Loading...
dk

Dæktryk i 20" sommerdæk? | Tesla Forum

Louise
Louise Jun 23 '15

Tak det prøver jeg.

Pelsen
Pelsen Dec 23 '15
Citat fra Louise

Tak det prøver jeg.

Hej Louise

Fik du det nogensinde til at virke og i så fald, hvad gjorde du? Jeg har fejlen med mine 20" med originale Tesla ventiler af den rigtige type.

Mvh,

Pelle 

Louise
Louise Dec 24 '15
Hejsa

Ja det gjorde jeg.
Der er ikke noget med at ventilerne skal kodes. De skal bare virke.
Du skal heller ikke resette. Det skal bilen selv komme og bede om at blive. Det er så lige meget om du derefter resetter til 19" eller 21". Bilen accepterer begge dele.

For at jeg fik det til at virke fik jeg skiftet alle 4 ventiler (på Keratech regning) og derefter virkede det. Så der må have været en af ventilerne der ikke virkede.
Dit problem er at du har købt ventilerne igennem Tesla og dem får du ikke dig til at hjælpe når du har valgt 20" dæk, da denne størrelse ikke bliver supporteret / godkendt hos Tesla.

Jeg har ikke originale Tesla ventiler i mine dæk.

Mvh
Louise
Klaus_
Klaus_ Dec 24 '15

Men det betyder vel ikke nødvendigvis at Tesla's TPMS ikke virker med 20"?  Det er i så fald første gang jeg har hørt det, og det irriterer mig da lidt, da jeg netop har valgt at køre 20" til sommer og med Tesla's TPMS'ere for at undgå bøvl og frem og tilbage med uoriginale TPMS'ere.

Mixi
Mixi Dec 24 '15

Klaus_ Jeg har Tesla orginale TPSM i mine 20" vinter de virker perfekt har sat den til 21" 

Klaus_
Klaus_ Dec 25 '15

Super :)

Sider: « 1 2