Loading...
dk

Byg-selv lader - Mainpine eller OpenEVSE? | Tesla Forum

Mwn
Mwn Nov 2 '15
Når du kommer ud om morgenen åbner du en af dørene og bagefter holder du bagklaps-knappen på fob inde. Så låser ladeporten op.
Raymond
Raymond Nov 2 '15

4 x tryk på taget af bilen(FOB) låser bilen op og låser ladeport op og frigiver kablet.

Forummets indlæg er redigeret af Raymond Nov 2 '15
Mixi
Mixi Nov 11 '15

Så fik jeg bygget min lille "strøm tankstation"  32A så jeg kan bruge min dual lader :0)

PEB
PEB Nov 12 '15

Den ser fin ud.

Dalgaard
Dalgaard Apr 9 '16
Jeg er igang med at bygge en hjemmelader og har koblet en installatør på. Udgangspunktet er Sthing's beskrivelse.
Imidlertid kan vi ikke finde en EV E32T21 controller. Er her nogen der kan hjælpe?
Dalgaard
Dalgaard Apr 9 '16
En Viridian EV E32T21 controller :-)
NCL
NCL Apr 9 '16
Har sendt dig en pm dalgaard :)
Leth
Leth May 19 '19

Hej - jeg tillader mig lige at genoplive denne tråd. Jeg er ved at samle en ladeboks. Er det korrekt forstået at CP klemmen i mit Type 2 stik forbindes til CP i mainpine relæ, og der mellem 0V (som er forbundet til PE) og IC, forbindes min sikring som bestemmer 16A.

I type 2 stikket er der også en PP klemme - skal den bare ignoreres?

Leth
Leth May 19 '19
Citat fra Leth

Hej - jeg tillader mig lige at genoplive denne tråd. Jeg er ved at samle en ladeboks. Er det korrekt forstået at CP klemmen i mit Type 2 stik forbindes til CP i mainpine relæ, og der mellem 0V (som er forbundet til PE) og IC, forbindes min sikring som bestemmer 16A.

I type 2 stikket er der også en PP klemme - skal den bare ignoreres?

Hmm - efter lidt nærmere læsning er jeg kommet frem til at jeg IKKE sætter modstand i relæ enden, men blot sætter CP i Type 2 stik til CP i controller, og så lodder min modstand mellem Jord og PP i stikket.Er der et klogt hovede der vil bekræfte dette? :)

Sider: « 1 2 3 4 5