Loading...
dk

Ingen forbindelse til bil via app når der lades | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 24 '15
Er der andre end mig som oplever at der 9 ud af 10 gange under ladning ikke er kontakt via appen. Det gælder både når der supercharges og når der lades hjemme. Det gælder både Teslas app og remote s appen. Sidst jeg var en tur forbi tesla i Århus gjorde jeg dem opmærksomme på det og de skulle eftersigende have opdateret modemet for at løse problemet men det virker desværre stadig ikke og det er lidt ærgerligt og gør det mere besværgeligt når turen går sydpå at man ikke kan se aktuel soc uden at skulle ind i bilen og tjekke det.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 24 '15
NCL
NCL Jun 24 '15
Jeg har ingen problemer. Har android men det burde jo ikke have noget at sige.
tintin
tintin Jun 24 '15

Jeg har heller ikke problemer med Nokia Windows phone

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 24 '15

Skulle måske lige nævne at jeg har en Iphone 5S, men tror nu ikke at det er telefonen der er problemet da det kun er når der lades. På alle andre tidspunkter er der ingen problemer.

Guy
Guy Jun 25 '15

Jeg oplever også at hvis bilen er i stik-kontakten derhjemme så kan appen fejle, men ikke så meget hvis jeg lader ude. Når bilen ikke er i stik kontakten er der næsten altid adgang fra appen.

Har samsung.

JL
JL Jun 25 '15

Det virker fint hos mig - både hjemme og ved Supercharger - bruger det rimelig tit på McD i Middelfart og Burger King i Køge :-) Jeg har iPhone 6 - har du opdateret til seneste version af IOS og seneste opdatering til app'en?

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 25 '15

Ja begge er opdateret. Derfor tænker jeg at det er en fejl i bilen...

gronkjaer
gronkjaer Dec 23 '15

Har lige modtaget min bil for 4 timer siden, men ingen adgang til app'en på iphone 6, den skriver bare "no vehicles linked to this My tesla Account". Da jeg spurgte til appen i Aarhus, sagde de at det var aktiveret indenfor 1 time, og er nu bange for at de har glemt det?? spørgsmålet er så, er det normalt nok at det bare tager lidt tid før den bliver aktiveret, eller har de glemt det? 

Andmar
Andmar Dec 23 '15
De sagde til mig at der kunne gå op til eet døgn. Det gik der ikke helt men en time klarer de det vist ikke på
gronkjaer
gronkjaer Dec 23 '15

Ok.. Så er jeg mere rolig... Takker

TwoChops
TwoChops Dec 23 '15
Prøv evt. at slette appen fra telefonen og installer den igen. Nogle gange kræver appen en totalt refresh når er ændret i bil-konfiguration fra Teslas side.