Loading...
dk

Navigation i Tesla | Tesla Forum

kimworm
kimworm Jun 25 '15

I min kones lille up kan man vælge mellem flere ruter, fastsætte betingelser for hvor man vil køre etc. - er det bare mig der ikke ved bedre eller er det meget amatøragtig navigation - skal til Pyrenæerne og vil vælge rute uden færge og over Paris - how to ???

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 25 '15

Helt enig.

Den er pt. stort set ikke brugbar. Er også derfor at eksempelvis Bjørn Nyland og mange andre bruger andre mobile GPS i bilen.

supergaard
supergaard Jun 25 '15

Hehe, så er det vel heller ikke værre? :) I kan jo alligevel ikke køre direkte mod Paris, men kommer nok forbi et par Superchargers på vejen, kan I ikke bare tage dem som de kommer og på den måde tegne ruten ad hoc, jvf. et par studier af en mulig rute på google maps? Jeg har intet problem med at bruge den indbyggede navigation og ville virkelig føle det som et tilbageskridt at gå tilbage til en dedikeret GPS med sugekop i forruden. Mon ik bare det er en vanesag? :)

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 25 '15

Nej korrekt men der er bare nogle deciderede tåbeligheder i tripplanner beta versionen som man kan håbe på blivere rettet i kommende versioner :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 25 '15
Niels
Niels Jun 25 '15

ja lad os prøve det - jeg har en del arbejde om aftenen i starten af næste uge, så hvis du evt. har tid i slutningen kunne det være fint. (p.s. så godt din besked i går, men var ikke lige muligt at besvare fra enheden)