Da vi var i Bruxelles og Lyon efter Påske var det kun SuC ved Privat Hotel Lindtner der var åbent. Men jeg er også sikker på at maden er bedre der end ved Rade SuC. Men er det tiden der er afgørende så vælg Rade, men er det oplevelserne så vælg Lindtner.
Tak for svar. Det bliver Rade selvom det er en lille omvej på nogle få kilometer. i forhold til næste stop som hedder SuC Lutterberg
Mange tak :-)
Valget er faldt på Rade.
Jeg havde egentlig forestillet mig at køre de første 300 km i et stræk uden at lade, men har nu hørt at der i sidste weekend fra fredag til søndag var ikke mindre end 55 timers køkørsel på strækningen ved Hamborg. Vi kører godt nok torsdag morgen men tror alligevel for at være på den sikre side at jeg lægger 10-15 min. ladning ind enten i Rødekro eller i Busdorf bare for at være helt sikker på at nå frem uden at rende tør for strøm...
Det ved jeg. Men af hensyn til børnene kører vi hjemmefra om morgenen og forsøger at ramme Metz hvor vi overnatter engang om aftenen omkring deres normale sengetid.
Jeg synes Rade vil være at foretrække, idet Hotel Lindtner ligger lidt bøvlet. Man skal af motorvejen og ned i bykørsel (godt nok i udkanten) for at nå derop. Jeg tror også flere (med børn) vil synes stedet er lidt halvdyrt - men det er jo en smagssag..;-)
Super tak så er det Rade det bliver :-) Havde I forresten en god tur nordpå?