Loading...
dk

Rdio - hvordan? | Tesla Forum

AFH
AFH Jun 30 '15
Hvor finder man sit login til Rdio? Min netop leverede Tesla spørger om brugernavn og adgangskode. Ingen oplysning om hvordan det virker ved leveringen.

/Anders
RobertJ
RobertJ Jul 1 '15

Det foregår inde i settings, der er et sted hvor du kan trykke for at generere en random tesla user / pass.
Kigger lige på min skærm senere idag.

- R

AFH
AFH Jul 1 '15

@RobertJ: Jeg har fundet det, men mange tak fordi du ville hjælpe.

/Anders

Daduck
Daduck Jul 2 '15

Jeg brugte en periode mit eget rdio-login, så jeg bare kunne lytte videre når jeg kom hjem, eller på kontoret, men det virker desværre ikke optimalt når kæresten låner bilen, og man pludseligt ikke har noget musik på arbejdet. :)

Men ja.. ind under settings --> Apps --> så er der en fin nulstil til Tesla account-knap.

gw
gw Jul 2 '15
Synes egentlig ikke det rdio virker specielt godt. Kan aldrig finde noget på den. Så finder feks andre bands som har indspillet en metallica sang eller lign. Er det en fejl 40 fra min side?
Kiefer
Kiefer Jul 2 '15

gw: Nej, det er ikke kun dig, RDIO er noget "#€%& og burde forsvinde i den næste opdatering efter min mening...

Deres implementering lugter langt væk af, at de på den måde formodentlig undgår at skulle betale en masse penge til RDIO, når den fungerer som radiostation. Men hvorfor de så ikke har valgt at implementere personlige logins, og evt. Spotify forstår jeg ikke.

/Martin

krumling
krumling Sep 25 '15

@Kiefer +1

Michael84
Michael84 Sep 25 '15

Læste jeg engang et eller andet med at Spotify ikke ville lave samarbejde med Tesla?....

Jeg må sige at det har været en yderst skuffende oplevelse med Rdio - den sælger de bedre i deres præsentationsvideoer end virkeligheden kan følge med til. Lidt ærgerligt at en så fantastisk bil er blevet udstyret med noget så ringe.

Er eller har der aldrig været snak om en overhaling af dette fra Tesla's side? Jeg kan se tudsegamle indlæg rundt omkring på nettet der bestemt ikke roser hverken Rdio eller Slacker.

Mack
Mack Sep 25 '15
Tesla behøver jo ikke stoppe med rdio, bare se at få lavet en aftale med Spotify om at få en app implementeret, så kan ejerne selv bestemme om de vil købe et abonnement .
HS
HS Sep 25 '15
Og gerne også en TDC Play app eller åbne op for at man kan spille musik ved brug af browseren.
Kiefer
Kiefer Sep 25 '15

Tesla har mere travlt med at udvikle biler der kan køre fra 12-100km/t på 0,x sekunder end de har med at udvikle deres GUI...

Der er ingen ordentlig HTML5 understøttelse.
De har en superringe implementering af RDIO.
Deres GUI ligner noget der kunne være lavet i Windows ME tiden.
Responstiden på skærmen kunne trænge til en 2015 CPU og ikke en 2010...
Den indbyggede Garmen skulle smides i havnen.

Men bortset fra det, fantastisk bil ;-)

/Martin

mj
mj Sep 26 '15

Selv om RDIO er mangelfull og ikke fungerer optimalt er det denne jeg bruker mest. Man finner nesten all musikk og det at den velger tilfeldige sanger/artister innen samme sjanger(nesten) gjør at jeg stadig oppdager ny bra musikk. Men ønsker at tommel opp/ned virkelig gjorde at spilleren husket ditt valg. Ofte at sanger man velger bort med tommel ned kommer tilbake.

Michael84
Michael84 Sep 26 '15
Hvordan virker det egentligt med de Voice-commands? Jeg har forsøgt med alverdens commandoer, "play metallica", "play rock", "play u2"... Men hvis den overhovedet vil noget er det maksimalt at vise et søgeresultat... Er det nogle indstillinger jeg ikke har fundet frem til den er gal med?
mj
mj Sep 26 '15

Det er normalt at den viser søkeresultat. Du kan vel og si ''listen to'' hvis jeg ikke husker feil.

krumling
krumling Sep 28 '15

Rdio stinker.. og det er så ærgerligt på en ellers sublim bil.

Genild
Genild Sep 29 '15
Jeg har gået et stykke tid og funderet over statementet at "Rdio stinker" og på basis af egne erfaringer, er der nu typisk en anden og mere naturlig årsag end radioen, når der bredder sig en umiskendelig lugt i R2-D2.

Faktisk får det mig mere til at tænke på en oldie fra Maria Stenz med titlen: "Hvem du en er så velkomnen til verden!!!!".
<br />
Hilsen Lars - fra sit analytiske hjørne
Forummets indlæg er redigeret af Genild Sep 29 '15
Michael84
Michael84 Sep 29 '15
Jeg har de sidste par dage givet den chancen for at vinde lidt hjerterum og med en smule held... Som tidligere nævnt i tråden giver det trods alt lidt nyt i æteren fremfor at musikken kører i den samme rille... Ved nogle søgninger giver det en masse gode nye ukendte numre... Men lidt udvikling med hensyn til at kunne holde sig til en kunstner eller playliste ville være kærkomment... :-)
MDamm
MDamm Sep 29 '15
Jeg siger "PLAY "sangtitel" BY "Kunstner"" eksempel "PLAY community property BY Steel Panther" så dukker min sang op på søgefeltet og jeg kan starte den. Bruger RDIO hele tiden, og synes den er fantastisk. Ja, den kan blive bedre, men det er da fedt at der er så meget gratis musik med i bilen... Og jeg finder ny og gammel fed musik hele tiden med søgningerne..

Rigtigt, det er ikke alt der er tilgængeligt på RDIO, bl.a. Metallica og AC/DC, men der er masser af Ozzy, Megadeth, Entombed, Skidrow, Pearl Jam, Iron Maiden ja masser af Heavy, og Glamrock:-)
Forummets indlæg er redigeret af MDamm Sep 29 '15
Kramer
Kramer Sep 29 '15

Måske et simpelt spørgsmål :-)

Hvordan starter jeg Rdio?

Jeg kan se brugeren/PW, eller denne random Tesla login i mine indstillinger, men hvordan sætter jeg rdio igang?

T3S7A
T3S7A Sep 29 '15

Media -> Internet -> Rdio -> søg

Sider: 1 2 »