Det foregår inde i settings, der er et sted hvor du kan trykke for at generere en random tesla user / pass.
Kigger lige på min skærm senere idag.
- R
Jeg brugte en periode mit eget rdio-login, så jeg bare kunne lytte videre når jeg kom hjem, eller på kontoret, men det virker desværre ikke optimalt når kæresten låner bilen, og man pludseligt ikke har noget musik på arbejdet. :)
Men ja.. ind under settings --> Apps --> så er der en fin nulstil til Tesla account-knap.
gw: Nej, det er ikke kun dig, RDIO er noget "#€%& og burde forsvinde i den næste opdatering efter min mening...
Deres implementering lugter langt væk af, at de på den måde formodentlig undgår at skulle betale en masse penge til RDIO, når den fungerer som radiostation. Men hvorfor de så ikke har valgt at implementere personlige logins, og evt. Spotify forstår jeg ikke.
/Martin
Læste jeg engang et eller andet med at Spotify ikke ville lave samarbejde med Tesla?....
Jeg må sige at det har været en yderst skuffende oplevelse med Rdio - den sælger de bedre i deres præsentationsvideoer end virkeligheden kan følge med til. Lidt ærgerligt at en så fantastisk bil er blevet udstyret med noget så ringe.
Er eller har der aldrig været snak om en overhaling af dette fra Tesla's side? Jeg kan se tudsegamle indlæg rundt omkring på nettet der bestemt ikke roser hverken Rdio eller Slacker.
Tesla har mere travlt med at udvikle biler der kan køre fra 12-100km/t på 0,x sekunder end de har med at udvikle deres GUI...
Der er ingen ordentlig HTML5 understøttelse.
De har en superringe implementering af RDIO.
Deres GUI ligner noget der kunne være lavet i Windows ME tiden.
Responstiden på skærmen kunne trænge til en 2015 CPU og ikke en 2010...
Den indbyggede Garmen skulle smides i havnen.
Men bortset fra det, fantastisk bil ;-)
/Martin
Selv om RDIO er mangelfull og ikke fungerer optimalt er det denne jeg bruker mest. Man finner nesten all musikk og det at den velger tilfeldige sanger/artister innen samme sjanger(nesten) gjør at jeg stadig oppdager ny bra musikk. Men ønsker at tommel opp/ned virkelig gjorde at spilleren husket ditt valg. Ofte at sanger man velger bort med tommel ned kommer tilbake.
Det er normalt at den viser søkeresultat. Du kan vel og si ''listen to'' hvis jeg ikke husker feil.
Måske et simpelt spørgsmål :-)
Hvordan starter jeg Rdio?
Jeg kan se brugeren/PW, eller denne random Tesla login i mine indstillinger, men hvordan sætter jeg rdio igang?