Hej alle.
Fik min 70D i fredags.
Jeg havde hørt at man kunne dele Tesla netforbindelsen med andre i bilen, men kan ikke finde det i menuerne.
Kan man det, ell. er jeg fejlinformeret?
Hej alle.
Fik min 70D i fredags.
Jeg havde hørt at man kunne dele Tesla netforbindelsen med andre i bilen, men kan ikke finde det i menuerne.
Kan man det, ell. er jeg fejlinformeret?
Tænk på det på denne måde : 3 unger på bagsædet ned igennem europa der streamer film til deres tables/telefoner i 16 timer + at man så havde fri internet de uger man var på ferie - hvis man bare var i nærheden af bilen. Kunne godt forestille mig at det ville blive en MEGET bekostelig affære for Tesla.
KimT...Du har naturligvis ret, men dette er blot hvad jeg fik fortalt.
Derudover er det nu svært nok at streame en musikkanal med den elendige 3g forbindelse
Tjah, jeg ved ikke helt om jeg vil kalde det fejlinformeret eller at forventningen om WiFi er rimelig nok, når der direkte står: 'WiFI and Internet connectivity' under Interior. Hvis det bare er bilen som er på 3/4G eller lign, så vil jeg ikke kalde det for Interior. Og Tesla kan sagtens lave flatrate roaming aftaler i hver region, det har de vist allerede gjort, så de kommer ikke til at hænge på en regning der vokser afhængigt af data forbrug.
Man kan ikke dele Tesla netforbindelsen med andre.
Det kommer måske i fremtiden når data bliver billigere i de forskellige lande. Dette er sikkert også grunden til at du ikke kan se video fra Internettet på Tesla's skærm :-)
Tesla kan bruge andre WIFI (f.eks. dit hus eget WIFI) net hvad i særdeleshed er smart når du holder hjemme i garagen i forbindelse med download af ny software til Tesla'en...
Så er der til gengæld mulighed for sådan en lille sag, godt nok koster den 250,- om måneden incl. 200GB data (eller 200,- for 100GB), men så er den også med 6 timers batteri backup og med mulighed for 32GB flashkort til evt. MP3 filer.
https:///.../huawei-mobil-router
@Pim, den dér kører jeg rundt med p.t. Valgte løsningen til 130 kr/mdr for 10GB, hvilket har vist sig at være mere end rigeligt til mit forbrug. Men skal der flere personer kobles på og evt. bruges til andet end bil også, bør man nok gå efter en større GB pakke.
I indslag nr 7 henvises til en artikel. I den står:
Telstra is bringing its Next G network to the Tesla Model S, giving one of the most cutting edge vehicles on Australian roads even bigger tech cojones to boast about.
The agreement connects the Model S to Telstra's Next G network, giving occupants access to a web browser, music streaming services, and Google Maps via the car's digital dash and rather large infotainment screens.
The free connection – provided you have $100,000 to spend on a Model S in the first place – also boasts in-car Wi-Fi, which could save anyone embarking on a lengthy road trip over the summer from burning through a considerable amount of mobile data.
Det understregne læser jeg nu som at man skal bruge skærmen.
Det kursive læser jeg som en dum journalists fortolkning. Men jo, man bruger jo bare Teslaens "mobil net" adgang. På skærmen.
Så også i Australien skal du bruge skærmen til at gå på nettet.
De har det ikke bedre end os andre.
Deacon, du har selvfølgelig ret - og ubegræset (global) 3/4G bliver nok lidt senere :)