Hvilken bedre dag at vaske bil på, end årets måske varmeste... jow jow, det var en hård omgang, for undertegnede hvertfald :)
Men nu var det lidt over 2 uger siden den fik opticoat-pro så nu kunne jeg endelig få den vasket, og blev også første gang jeg prøvede ONR "Optimum No Rinse" udvendig og Optimum's Leather Care indvendig.
Jeg må sige det var lækkert at arbejde med, og utrolig nemt. Benyttede en spand med en smule vand i, til gritt guard i bunden, og en anden spand med ONR'en i. Og så en plysset mikrofiberklud til påføring og et mikrofiberhåndklædning til omgående aftørring af de små områder jeg klarede. ONR'en klarede også vinduerne ganske fint, så vinduesrensen blev ikke fundet frem i dag. Så indtil videre, thumbs up herfra! Selvom produktet dufter amerikansk (tyggegummi-agtigt), kommer bilen heldigvis ikke til at dufte af det bagefter :)
Meeeen så fandt jeg også et stenslag (tror jeg?) på højre fordør, lidt under håndtaget. Det er ret øv, fordi Tesla endnu ikke har en lakstift til min farve. Jeg kan mærke ridsen/stenslaget er der, og der er lyst i midten, så mit gæt er at den er "slået helt igennem" - medmindre der et lag af noget hvidt, før man når helt ind til alu'en?
Tog lige et billede gennem forstørrelsesglasset, for at få så mange detaljer som muligt med (skidtet der kan ses, er fra forstørrelsesglasset og ikke på selve lakken):