ja det har jeg men har ingen billeder af det, jeg har bruge 5 plader STP og syntes det har givet en del.
på alle udvendige sider af frunken.
Simpelhen taget hele frunken ud af bilen isoleret alle udvendige sider med 1,8mm STP gold
Der er billeder i denne tråd - næsten i bunden af en http://teslaforum.dk/...an-laves?&page=5
Vi fik desværre ikke taget billeder da vi lavede vores, men her er lidt inspiration:
OBS! Hvis du har børnesæder, så lad være med at skrue de to bolte der holder sædet ud - møtrikkerne på bagsiden er MEGET svære at få på plads igen... (spørg evt. Keifer ;-)
Det der giver mest (tror vi) er at lægge en STP/Dynamat måtte oven på motoren. Det kan lade sig gøre uden at skære i skumgummiet (det er skåret over og foldet til side på nedenstående billeder).
Så har vi også lagt en god del i brønden og på hjulkasserne. Det blå filt kan foldes en del tilbage, så man kan lægge en måtte rimelig langt ind under.
Og så kan man også lyddæmpe bagklappen, men den SKAL man være to til at afmontere og montere beklædningen. Og det kan anbefales at købe en del af de grønne plast-søm-ting - jeg knækkede 7-8 stykker da jeg lavede bagklappen.
Der er også nogen der sætter skum under hattehylden.