Loading...
dk

Tesla Model S læderstuen | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Jan 26 '14

Er der nogen af Jer, der har bestilt EFTER 1/7 2013, men før de nye konfigurationer og priser trådte i kraft, har valgt læder og har fået leveret Jeres bil, der kan fortælle hvad den indeholder af læderinteriør:

1. Sæder (selvfølgelig)

2. Dørindersider

3. instrument panel

4. dørstolper/loft

/Henrik 

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Jan 26 '14
kajakaj
kajakaj Apr 29 '14

Er der nogen der har bestilt udvidet nappelæderindtræk pakken til dørsider, armlæn og instrumentbord.

Svarer kvaliteten og blødheden til læderet på sæderne, eller virker det hårdt og kunstigt?

TwoChops
TwoChops Apr 29 '14
Ja, jeg er meget tilfreds med mit læder. Lys beige alle steder
kajakaj
kajakaj Apr 29 '14

Er det ligeså blødt på armlæn og dørsider, som på sæderne? og har du bestilt udvidet nappapakken til 19.100, eller blot lædersæderne? Hvornår bestilte du bilen?

Hookmaker
Hookmaker Apr 29 '14
Jeg bestilte i september før pris opsplitningen. Mit er ikke helt det samme på dørsider instrumentbræt og dørsider som på sæder, sæderne er lidt blødere. Men jeg er godt tilfreds. Er stensikker på at Johnny saddelmager på Amager kan beklæde døre og instrumentbræt med lækkert blødt skind hvid jeg vil til noget mindre end teslas 19K.
KS
KS Apr 30 '14
Min har det bløde og glatte læder. Ikke helt det samme som sæderne som er i perforeret læder (Signature). Tror det er lidt sværere at holde rent end det standard læder som jeg har set i andre..