Loading...
dk

Eftermonteret lydpakke/subwoofer | Tesla Forum

Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Jul 14 '15

Hej Alle

Vil blot høre hvordan interessen er for eftermonteret "lydpakke"? Den er som følger.

http://www.nvx.com/tesla-model-s-boost-loaded-enclosure-package/

Mvh

Autoskadestuen

Lborch
Lborch Jul 14 '15
Den lyder spændende - men er der nogen der har erfaring med den?
Damhoej
Damhoej Jul 14 '15

Jeg går ud fra, at den er til standard lydpakken fra Tesla?

Er personligt interesseret i en up-grade af standardlyden.

SQLCPH
SQLCPH Jul 14 '15
+1: jeg er også interesseret. Hører gerne nærmere
KS
KS Jul 14 '15

Leder også efter en upgrade af lydpakken. Jeg kigger efter nye højttalere der passer i standard monteringsrammer og en anden forstærker/dsp unit. Har den store lydpakke men vil gerne have lidt mere fylde

larsenjan
larsenjan Jul 15 '15
Jeg har også læst om NVX, har standard lydpakke, og mangler bas.
Bianco
Bianco Jul 15 '15
Er der en grill inkluderet? Til os der rent faktisk bruger bagagerummet ;-)
AAND
AAND Jul 15 '15

Det kunne jeg også godt være interesseret i :-)

Autoskadestuen Jul 16 '15

Hej Alle

Fedt med den positive respons! Tanken herfra var at det skulle fungere som en løsning for alle der har standard lydpakke, men da den sidder i modsatte side af den originale subwoofer, så kan den også monteres på biler med udvidet lydpakke, til dem der ikke kan få nok bas:-).

Jeg har nu bestilt en håndfuld hjem. Jeg skriver når jeg har en dato.

Mvh 

Autoskadestuen

Bianco
Bianco Jul 16 '15
Citat fra Bianco Er der en grill inkluderet?

Fandt billede af grillen her http://www.teslarati.com/...a-model-s-subwoofer/ (temmelig useriøs anmeldelse)

@Autoskadestuen Jeg er også interesseret. 

SQLCPH
SQLCPH Jul 16 '15
Lyder spændende autoskadestuen. Lad høre nærmere - om både lyd og pris :-)
RaskTV
RaskTV Jul 16 '15
Lyder spændende, jeg får dog først min 85d til september, men vil meget gerne hører mere om lyden, pris på det hele inkl montering.
Michael84
Michael84 Jul 16 '15

Nu har jeg ikke hørt hva standard-anlæget kan, men mon ikke jeg ville læse interesseret med også når jeg engang har fået leveret de 4 hjul. :-)

Mwn
Mwn Jul 16 '15

Jeg har standard anlægget og er fin tilfreds. Man skal indstille equalizeren men så lyder det fint. Jeg hører bare alm radio og mp4 musik filer. 

Folk synger med, så det er godt nok ;)

FrederikC
FrederikC Jul 19 '15
999 USD + told +moms +montering - Bliver det ikke lidt dyrt?
Nommensen
Nommensen Jul 19 '15
Undrer mig nogen gange når jeg hører at folk lyddæmper bilen overalt og så samtidigt vil have et større lydanlæg - bare en tanke :-)
JL
JL Jul 19 '15

@Nommesen: Har du nogensinde været i et lytterum i en hifi-forretning? Der er rimelig lyddødt :-)

FrederikC
FrederikC Jul 19 '15

Bortset fra det så er jeg ikke sikker på at i får den fylde som i ønsker bare ved at smide en sub i (beklager).

Det der nok nærmere skal til er andre højttalere i fronten (døre + dash).

Da jeg havde skiftet mine højttalere i fronten, tilføjede jeg kun sub'en for at få de sidste dybe toner, intet andet. Men begynder man at rodde med de ting, så skal der DSP på.

Nu vil jeg ikke ødelægge tråden - men har vi noget info på de dør højt der er i lydpakken? Ohm+Watt etc.

Autoskadestuen Jul 20 '15
Vores pris for de første 5 vi har bestilt hjem bliver i første omgang 8000+moms for installation og anlæg. Så må vi se om det hænger sammen for os, da det er baseret på anslåede omkostninger.