Loading...
dk

Sælges, Sølv 21" Turbine 245 / 265 nye Michelin PS2 | Tesla Forum

ekniert
ekniert Jul 16 '15

Jeg sælger dette MEGET fine sæt 21" Turbine hjul i sølv til 30.000,-
pga. skift til de mørke grå.

Dækkene er helt nye fra michelin og fælgene står helt fejlfrie. Bemærk at bagdæk er 265 og derfor bredere end fordæk, disse hjul leveres normalt kun til en P85D eller P85+ men passer også til alle andre modeller.
Hjulene er monteret med den gamle type dæktryk sensorer som passer til modeller fra 2013-2014 (uden den nye autopilot).
Sensorerne kan udskiftes til nye type sensorer som passer til modeller fra 2015 (med ny autopilot) Sensorer koster ca. 1.500 kr.

Ny pris for dette sæt ligger omkring 50.000 kr. fra Tesla

Send en privat besked hvis det har interesse for nogen.

ekniert
ekniert Jul 18 '15
Dækkene foran er 245 og bagdæk 265*
lysmanden
lysmanden Jul 18 '15

men så er de da næsten ikke være levert til en p85 d? er det ikke kun p85+ der er forskel på dækkene??

Hookmaker
Hookmaker Jul 18 '15

P85D leveres ikke med "staggered" (245 for og 265 bag), men da de kommer med gammel TPMS sensor har de heller ikke været leveret til og med en P85D, men det gør vel heller ikke noget...;-)

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Jul 18 '15
P85DK
P85DK Jul 18 '15

@Hookmaker - min P85D blev leveret med staggered lige før påske :-)

Så vidt jeg har forstået det, så bliver P85D leveret med staggered når det er på lager, hvis det ikke er på lager så bliver de leveret med ikke staggered, og ændres kun hvis kunden siger noget.

Hookmaker
Hookmaker Jul 19 '15

Aha, ser man det - ja Teslas verden er uransagelig...;-)

ekniert
ekniert Jul 20 '15

"staggered" (245 for og 265 bag) var jo tidligere en del af Plus pakken til 48.000 kr, som kun kunne vælges ved bestilling af en P85 og derfor blev til en P85+ når man købte pluspakken som inkluderede sports undervogn og bredere baghjul da det gav bedre vejgreb, og så ser det jo bare federe ud med bredere hjul :-)

Nu er "staggered" kun standard ved bestilling af en P85D som bestilles med 21" Turbine hjul.
Men hjulene passer til alle modeller, så længe man har de rigtige sensorer monteret afhængig af om man har den "gamle model" eller den nye model med auto pilot. :-)

Renedyhr
Renedyhr Jul 20 '15

Har også et sæt 21" til salg fra en P85+ :-)