Køb 19 ". Og de der Cyclone fælge: de er sgu da et kiks. Grimme som bare he..... De ser du som en fejlproduktion, med den der uregelmæssighed i eger fordelingen.
Køb 19 ". Og de der Cyclone fælge: de er sgu da et kiks. Grimme som bare he..... De ser du som en fejlproduktion, med den der uregelmæssighed i eger fordelingen.
Ja, det er det da. Og man kan jo vurdere sin "smag" ud fra lidt øjenåbnende "input" fra andres smag. Nogle opdager først detaljer for sent, hvis man ikke har været opmærksom på at vurdere dem inden.
Så jo, mit indlæg er absolut subjektivt.
Så er 90D i titanium bestilt med luftundervogn og 21" fælge, men har spurgt om de alm (gratis) fælge kan følge med, så jeg kan bruge dem som vinterdæk. Havde dog bestilt 19" cyclone først. Hvordan er jeres erfaring med at lave et sådan skift og få 2 sæt fælge/døk leveret? Kan Tesla Dk ændre i ordren og få leveret begge, så man kunne opbevare det ene sæt evt hos quickpot amager?
Helårsdæk er ikke standard på P85D/P90D, det er PS 3 sommerdæk (for now). Du kan ikke få dem med, da du ved bestilling af 21" "KUN" betaler forskellen op til 21". I mit hoved en meget dyr løsning.
ok, men jeg kunne jo så bare bestille standard med i prisen og så efterflg købe 21" cyclone noget billigere fra andre. vil prøve at tale med tesla idag
@Per, det er derfor jeg siger: lad være emd at tilvælge dæk, du får 19" og PS3 med i prisen. Køb så 21" ved siden af, enten nye eller brugte - eller nogle helt andre.
1: Tesla sælger ikke 21 " Cyclone fælge. De er 19 "
2: Tesla sælger 21 " Turbine fælge.
Købs eksempel:
21 " Turbine fælge som tilvalg 37.900 plus ekstra 19 " vinterhjul 18.000 kr ialt 55.900 kroner for 8 hjul
19 " originale med bilen plus brugte 21 "fælge med dæk til 26.000. ialt 26.000 kroner for 8 hjul.
Lidt af en pris forskel.
Tak for svar. Fik ændret min ordre til standard originale fælge nu, så jeg således bare har brug for nogle 21" turbine fælge leveret ultimo september. Hvor finder man nogle i fin stand henne med dæk på?
Hvordan er køregenskaber på 21" ift 19", hvis jeg slår luftundervogn til, som vel er tilrådeligt når man kører med de brede fælge ?
Her er 3 sider med blandede annoncer:
http://teslaforum.dk/forum/tesla-model-s-k%C3%B8b-og-salg-af-udstyr
God jagt.
tak for det, er desværre en del tid til ultimo september, så venter lidt med at overveje købet
@Per, jeg har sendt dig en PM, jeg har et meget fint sæt 21" Turbine i sølv med helt nye dæk fra Michelin :-)
Mht. Luftundervogn vil bilen altid starte med at køre i "standard" som er det mest optimale og du skal ikke være nervøs for at skrabe på noget uanset om du kører på 21" eller 19", bilen ved automatisk om du kører på 21" om sommeren og 19" om vinteren og tilpasser sig helt automatisk.
Du kan så vælge at køre i "low" mode hvis du ønsker et mere råt look, eller du kan også bede bilen om automatisk at sænke sig i low mode på motorvejen ved f.eks hastighed over 90 km/t og opnå mindre vindmodstand.
Kører du pludselig i et mere groft terræn med store forhøjninger kan du løfte den op i "high" mode eller "very high" mode afhængig af hvor voldsomt terrænet er. Når du pludselig støder på en mindre udfordring og vælger at løfte bilen, vil den også automatisk også huske via GPS lokationen det sted til næste gang du kommer der til, således at du ikke behøver at tænke på at løfte bilen, det gør bilen helt automatisk.
Meget brugbart hvis man f.eks. har en meget stejl indkørsel, så hæver bilen automatisk sig hver gang du ankommer til den lokation.