Loading...
dk

Uofficielt træf / møde mellem Tesla-ejere i nærheden af Køge? | Tesla Forum

NeWT
NeWT Jul 20 '15

Er der nogen, der ved om der er faste træf / møder mellem Tesla-ejere i nærheden af Køge SuC med henblik på udveksling af erfaringer?
Er der alternativt nogen der har lyst til at stable noget på benene? Evt. bare fordi det er fedt at se mange Tesla'er sammen :-)
 

Gustavsfar
Gustavsfar Jul 20 '15

Der har jo være afholdt nogle bygge/træfdage tidligere i år både på Sjælland og i Jylland. Desværre kunne jeg ikke deltage i nogen af dem, men jeg er også meget tændt på endnu et par af disse dage, da jeg gerne blandt andet vil have lydisoleret yderligere osv. Du kan jo evt. kigge i menuen under events og tilføje et arrangement hvis du føler for det :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 20 '15
NeWT
NeWT Jul 20 '15

Jeg holder øje, og opretter evt. en event i september når jeg er sikker på at have fået bilen (late august)...

 

Hookmaker
Hookmaker Jul 20 '15

Jamen vi er da altid friske på at træffes - også på Køge SuC. KSeitzberg og jeg, som begge keder os bravt her i ferien hvor alle andre Tesla ejere er på ferie var helt enig om i sidste uge, at det ER altså sjovere at køre rundt mindst 2 Teslaer sammen!...;-)

Men lav et event så kommer vi...;-)

Torben_E
Torben_E Jul 20 '15

Jeg er også med på et september event. Skal have lydisoleret enten døre eller hjulkasser. Bare ikke 5-6 hvor der er Tesla træf i Ribe.

 

Og kan hjælpe med dash kamera da jeg har bøvlet med det i flere uger og skiftet enheder flere gange med hjælp fra Kamerahuset.

 

 

Torben_E

 

Comeback
Comeback Jul 20 '15

Den er jeg også med på :) Køge til Nørre Alslev til Køge :) 

Gustavsfar
Gustavsfar Jul 20 '15

@Torben_E

Hvad er det for et Tesla træf i Ribe den 5-6.?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 20 '15
Mugge
Mugge Jul 20 '15
NeWT
NeWT Jul 20 '15
Det ser ikke ud til at der er flere pladser...
Gustavsfar
Gustavsfar Jul 20 '15

Øv den må være smuttet for mig :-( Kan se at det blev annonceret helt tilbage i november måned sidste år, men har nu anmodet Jesper om at komme på venteliste. Så kan jeg bare håbe på at det lykkedes for mig at deltage alligevel...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 20 '15
NeWT
NeWT Jul 20 '15
Ellers laver vi da bare en event mere....
Forummets indlæg er redigeret af NeWT Jul 20 '15
SQLCPH
SQLCPH Jul 20 '15
Og hvad med en "kør tør" event!!!!

Hver gang jeg ser et slæbetov kribler det i fingrene for at prøve at komme under 0% i min S60. Det vil virkelig være rart at lære den nedre grænse at kende så man kan udnytte de sidste kWh (især for jer med 85 kWh). Man kan selvfølgelig sagtens kaste sig ud i en "kør tør" event ALENE men ligesom fridyk er det lidt mere sikkert at være flere. Og så kan man hyre en bil der kan agere redningskøretøj (eller sætte Tesla på arbejde en søndag) ;-)
Gustavsfar
Gustavsfar Jul 20 '15

God idé. Hvad med Ken? Var det ikke noget med at han ville ofre sig i bestræbelserne på at køre den helt død? Han havde da vist allerede skaffet et fejeblad men så blev eventen udsat. Noget nyt herom...? 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 21 '15
KS
KS Jul 21 '15

Nix, ferietiden er over mig.

Anholt..

lysmanden
lysmanden Jul 21 '15
Jaja den er god med dig Kaptajn Ken. Husk nu hvad du lovede.: at vi skulle have pizza i Italien en dag. Nu da det ikke var alle der kunne komme med til Norge

Jeg er også frisk på at mødes i Køge endag og sparke dæk
Lborch
Lborch Jul 21 '15
Lyder spændende - jeg er frisk!
shan
shan Jul 21 '15

Lyder rigtig spændende - Jeg er på

JL
JL Jul 21 '15
Jeg er også frisk på at mødes i Køge. Ken, hvad er du blevet anholdt for? ;-)
Empty
Empty Jul 21 '15

Ken er Anholt for at sejle under broerne og ikke køre over dem! ;-)

Jeg er også frisk på at sparke dæk i Køge.

3450rbt
3450rbt Jul 21 '15
Jeg vil også gerne med
Sider: 1 2 3 »