Jeg har allerede bestilt en 85D og glæder mig rigtig meget.
Jeg har dog lige modtaget et tilbud på en P85 og ville høre om der er nogen som har erfaringer med disse 2 modeller og kan fortælle om de oplever nogen markant forskel?
På forhånd tak
Jeg har allerede bestilt en 85D og glæder mig rigtig meget.
Jeg har dog lige modtaget et tilbud på en P85 og ville høre om der er nogen som har erfaringer med disse 2 modeller og kan fortælle om de oplever nogen markant forskel?
På forhånd tak
85D har:
P85 har:
@Sithfury: Du kan sagtens finde P85'ere med autopilot hardware - der er flere til salg på Bilbasen. Min P85'er (gammel) har også indvendig LED belysning (fodrum, under armlæn osv.).Men i sidste ende tror jeg mere det er et spørgsmål om ny vs. brugt og hvad man skal betale for dem. Jeg købte brugt fordi jeg gerne ville have alt udstyret og fordi en anden så har taget de første afskrivninger :-)
@Sithfury:
Det er en P85 med autopilot fra december måned. Og ja det er en lettere brugt bil og ja den har alt udstyr med undtagelse for ekstra bagsæder.
Det eneste som P85 ikke har er de nye lædersæder hvilket jeg selv føler er et stort minus :(
Jeg er yderst tilfreds med min lettere brugte P85. Jeg har altid været stor RWD fan, mest for sjov og ballade i vintertiden. (Kørte min E-klasse med ESP permanent slået fra det meste af sidste vinter)
Kan godt lide udfordringen og kontrollen det kræver.
Accelerede igår ud af en rundkørsel ved lettere fugtigt vej, bagenden smuttede 2 gange på vej ud af rundkørselen, hoppede nok 10-15cm og fik instant vejgreb igen. Tesla'en reducerer motoreffekt når den registerer forholdsmæssigt slip mellem dæk og vej, og gør det ret godt.
Er du ikke til den slags små overraskelser er en RWD Tesla ikke noget for dig, lovpriser du til gengæld BMW's DSC så er en classic P85 lige noget for dig.
- R
P85D er da super nem at provokere, du skal bare dreje hjule til venstre/højre og give fuld gas, så skal du se hvad der sker...;-)
Har en P85+ færdig produceret den dag de annoncerede D modellen....(dvs at jeg har den nye hardware)...er begejstret over at have den "rigtige" baghjulstræk.......Min gamle Q7 4,2 TDI var snorlige når man "gjorde noget"... men ren bag-ende mortor er det lidt sjovere.... men hver mand/kvinde sin smag.... men selvfølgelig er den "ligeud" pedal down.... nok sjovere i en P85D inkl upgrade....
Skule nogle ønske sig en Q7 4,2 TDI,, med det hele mega billigt er de velkommen til at henvende sig 87K kilometer, knap 8 år...