Loading...
dk

Til wewbmaster. Probs med indlæg redigeret på iPad | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
fmm1000
fmm1000 Jul 24 '15

Når jeg har skrevet et indlæg på PC og følgende redigere det, er der ingen problemer.
Gør jeg det samme på ipad kommer der underlige tegn i indlægget.
Er det noget, der kan gøres noget ved?

KS
KS Jul 24 '15
Det er desværre som softwaren er skrevet.

Den er ikke optimeret til mobil devices. Skal den det, skal vi skifte CMS system, og der er desværre ingen værktøjer til migrering af de mange topics vi har herinde. Men hvis nogen vil være med til at skifte til en wordpress baseret løsning, så lad mig høre.

Vi vil dog muligvis miste uploadede billeder mv, men frisk på at tage snakke .
Bianco
Bianco Jul 24 '15
Jeg tror vi vil have stor glæde af en wiki. Og i så fald er det knap så kritisk at få billeder med...
Og jeg skal gerne skrive de første par how-to og info artikler, hvis en anden kan det med at få indholdet til at stå pænt.
NeWT
NeWT Jul 24 '15

Jeg er frisk på at hjælpe med migreringen.

Har snuset en smule til wordpress.

NeWT

DeaconWP
DeaconWP Jul 24 '15

Jeg er fuldt tilfreds med forholdene her på dette Forum.

Ja, en gang imellem er der nogle sjove tegn på nogle indlæg. Men jeg kan da sagtens læse dem alligevel. Så spar bare krudtet gæve gutter.

NeWT
NeWT Jul 24 '15

Ja, jeg er såmænd også fuldt ud tilfreds, men hvis det skal laves om, giver jeg gerne en hånd med.

Jeg kunne dog godt tænke mig at kunne "like" et opslag. Nogle gange vil man gerne vise påskønnelse eller enighed, uden at skulle besvare et indlæg.

Klaus_
Klaus_ Jul 24 '15

Er det evt. muligt at udvide forsiden med 20 flere indlæg, så det ikke kun er de 20 seneste indlæg der vises? Eller et "næste"-link, så man kan komme til seneste indlæg 20-40?

Jeg bruger faktisk kun forsiden til at holde mig opdateret da jeg synes det ellers er for bøvlet at skulle igennem alle subfora for at finde ud af om der er andre tråde der er opdateret, end kun lige den der vises ved siden af det enkelte subfora på "Forum"-siden. 

Eller er det mig der har overset en "Nyeste indlæg"-knap et sted, der f.eks. viser alle opdaterede tråde siden sidste besøg? 

KS
KS Jul 25 '15

20 nyeste tråde er max. Desværre.