Når jeg har skrevet et indlæg på PC og følgende redigere det, er der ingen problemer.
Gør jeg det samme på ipad kommer der underlige tegn i indlægget.
Er det noget, der kan gøres noget ved?
Når jeg har skrevet et indlæg på PC og følgende redigere det, er der ingen problemer.
Gør jeg det samme på ipad kommer der underlige tegn i indlægget.
Er det noget, der kan gøres noget ved?
Jeg er fuldt tilfreds med forholdene her på dette Forum.
Ja, en gang imellem er der nogle sjove tegn på nogle indlæg. Men jeg kan da sagtens læse dem alligevel. Så spar bare krudtet gæve gutter.
Ja, jeg er såmænd også fuldt ud tilfreds, men hvis det skal laves om, giver jeg gerne en hånd med.
Jeg kunne dog godt tænke mig at kunne "like" et opslag. Nogle gange vil man gerne vise påskønnelse eller enighed, uden at skulle besvare et indlæg.
Er det evt. muligt at udvide forsiden med 20 flere indlæg, så det ikke kun er de 20 seneste indlæg der vises? Eller et "næste"-link, så man kan komme til seneste indlæg 20-40?
Jeg bruger faktisk kun forsiden til at holde mig opdateret da jeg synes det ellers er for bøvlet at skulle igennem alle subfora for at finde ud af om der er andre tråde der er opdateret, end kun lige den der vises ved siden af det enkelte subfora på "Forum"-siden.
Eller er det mig der har overset en "Nyeste indlæg"-knap et sted, der f.eks. viser alle opdaterede tråde siden sidste besøg?