Loading...
dk

Biler klar til afhentning på Kirstinehøj | Tesla Forum

NeWT
NeWT Jul 24 '15

Er der mon nogle af jer, der skal hente en lille ny i weekenden. Jeg var på Kirstinehøj i dag, og så en række TMS klar til afhentning.
Jeg selv må vente en måneds tid endnu...

Lborch
Lborch Jul 24 '15
Ja, jeg hentede i går - de er ved at drukne i biler derude.... Så der må være nogen der har sommerfugle i maven ;-)
NeWT
NeWT Jul 24 '15

Tillykke med den Lborch. Hvordan kan du sidde og svare på forum? Kan du så se at komme ud og lege...

Clausr
Clausr Jul 24 '15
@Lborch. Tillykke med den, du har ikke fortrudt..
Lborch
Lborch Jul 24 '15
Haha!!! Man skal jo tisse indimellem ;-)

Den er FANTASTISK!!!
NeWT
NeWT Jul 24 '15

Bare det var mig! 
Jeg glæder mig SÅ meget! - er på teslaforum.dk mindst 20 gange i løbet af en dag.

Men der har du vel også været :-)

Kaspar
Kaspar Jul 24 '15
Citat fra NeWT

Er der mon nogle af jer, der skal hente en lille ny i weekenden. Jeg var på Kirstinehøj i dag, og så en række TMS klar til afhentning.
Jeg selv må vente en måneds tid endnu...

Hvid 70D med panoramatag? Det må sgu være min! Jeg har lige fået opdatering på mytesla at den er ankommet og i gang med klargøring.

Jeg tror lige jeg skal ringe ud til dem i morgen, og høre om det virkelig kan passe, at de først kan udlevede den d. 5.. 

NeWT
NeWT Jul 24 '15

Synes faktisk også at det ser ud som om hun kalder på sin far :-)

Maho
Maho Jul 24 '15
Nyd sommerfuglene i maven. :). Selvom det er snart 8 måneder siden jeg var i Jeres sko, så husker jeg det tydeligt. Jeg vil tro man skal mindst 30 år tilbage til 10 års alderen, siden jeg glædede mig på samme måde til noget!!! Viva las Tesla :-)
Hookmaker
Hookmaker Jul 24 '15
Come on - opfør jer nu som voksne mænd, os der har ventet 2 gange var da slet ikke sådan, - det er sgu da kun en bil (ironi kan forekomme)....;-)
Kiefer
Kiefer Jul 24 '15
Hookmaker: ja og nogle af os venter så stadig på en bil vi ikke engang kender prisen på...

/Martin
NeWT
NeWT Jul 24 '15

Vi ER voksne mænd.... Vi raller og løber i rundkreds med tanken om at det er lige om lidt.... :-)

BPBach
BPBach Jul 25 '15
Så blev det min tur til at få udleveret min bil, jeg fik en rigtig god introduktion i bilens hemmeligheder, fantastisk bil den kører jo som en drøm, smilet sidder helt oppe bag ørerne , efter vi har kørt det meste af aftenen.
Jeg syntes tesla gør et kæmpe arbejde for at levere så hurtigt som muligt selv om sommerferien er over os, stor ros skal de have.
I morgen skal vi så se hvordan den klarer et stort regnskyl på vores tur.
Nu skal der brændes km af.
NeWT
NeWT Jul 25 '15
Tillykke med den BPBach! Og god tur i regnen i dag.
Mack
Mack Jul 26 '15
Også ca. En måneds tid endnu til vores ankommer...
Forummets indlæg er redigeret af Mack Jul 26 '15