Loading...
dk

Kan ikke åbne frunk | Tesla Forum

Oreo100
Oreo100 Jul 25 '15

Hej,

Fik min 85D idag og har problemer med frunken. Åbnede den een gang og lukkede den efter foreskrifterne men nu vil den ikke åbne. Hverken via fob eller fra skærmen. Jeg kan høre en motor kører lidt men der sker ikke noget. 

På ældre biler ser det ud til der var en manuel måde at åbne på inde fra bilen, men så vidt jeg kan se er det fjernet. Nogen der har set det før?

Skaarup
Skaarup Jul 26 '15

Jeg har haft et lignende problem, hvor den kunne "lette låget", men ikke åbne helt. De fiksede det lynhurtigt. Ring og aftal tid med Tesla.

Oreo100
Oreo100 Jul 26 '15

Takker, det vil jeg goere

Empty
Empty Jul 26 '15

Det er ikke fordi du har leget lidt på skærmen og fået sat den i "Valet" mode? Så er frunk og handskerum låst.

Forummets indlæg er redigeret af Empty Jul 26 '15
Oreo100
Oreo100 Jul 26 '15

Det vil jeg tjekke, men tror det ikke. Takker (ellers koerer den paent hurtigt i valet :). 

Sthing
Sthing Jul 26 '15
Vi har et håndtag under handskerummet helt til højre.
DeaconWP
DeaconWP Jul 26 '15

Sjovt, som mange ikke kan finde de mest elementære ting, som andre allerede har gjort en dyd ud af at lægge ind på dette forum.

http://teslaforum.dk/forum/topic/interi%C3%B8r-tricks-tips-for-tesla-model-s

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jul 26 '15
Oreo100
Oreo100 Jul 26 '15

Du ved godt der ikke er manuel release på de nye modeller, ik? Står også i manualen

Hvis du er bekendt med andre måder den kan åbnes vil det være interessant.

DeaconWP
DeaconWP Jul 26 '15

Næ, det vidste jeg ikke. Undskyld.

Kris
Kris Jul 26 '15
Har det samme problem med ikke at kunne åbne "frunken" på en 4-uger gammel 85D. Er nu nødt til at køre til Århus for at få det fixet. Surt show! Er der nogen som ved om det er en detalje som tager 5 min. at klare, eller skal jeg sætte hele dagen af?
Oreo100
Oreo100 Jul 26 '15

@DeaconWP: Ingen problem. Takker!

Hej Kris,

Tak for info. Ja ville være rart hvis der er et kendt hurtigt fix. Jeg har 100km til århus :(. Ringer lige til dem imorgen og hører. Men hvis der ikke er nogen manuel latch så skal de nok have den ind.