Loading...
dk

Baglygte defekt | Tesla Forum

KimVonDerlich
KimVonDerlich Jul 26 '15

Kære forum

En bilist gjorde mig lige opmærksom på at det inderste af min venstre baglygte ikke virkede... se billed. Har i nogle erfaringer med at led lygte skulle blive defekt så hurtigt ?? bilen er fra okt 14.. og mon sådan en lygte er under garanti ??

Vh kim

kajakaj
kajakaj Jul 26 '15
Den klarer Tesla , så bare kontakt dem.
JL
JL Jul 26 '15
Jeg havde et insekt i min inderste lygte (som ikke var til at få ud). Den skiftede Tesla på garantien, så det gør de også med din. Den yderste lygte kan skiftes på 45 min. Den inderste tager et par timer.
S85Claus
S85Claus Oct 26 '16

Hej

Vi har 2 fluer og flere insekter i baglygter:-( Er der nogen der har erfaring med at få skiftet baglygter? Hjælper det - eller kommer der også insekter i de nye lygter? Vi ser stort set aldrig fugt i vores baglygter.

Spørger fordi vi skal til service på fredag.

Vh. Claus

thvestergaard
thvestergaard Nov 11 '16
Jeg havde også insekter og nogle gange dug i baglygterne. Jeg har lige fået den retur fra garanti-fix, hvor insekterne var fjernet men baglygterne blev ikke skiftet. Der er jf Tesla Aarhus ikke et fix med en tæt baglygte hvor det ikke kan ske.
MKRCPH
MKRCPH Nov 14 '16

Jeg har en utæt pålygte (er masser af skum I nederste del af lygten efter vask), får den skiftet på garantien I jaunar... Sjældent der kommer meget vand ind under regn dog. -og ingen insekter.....;o)