Loading...
dk

Hjælp til musik! | Tesla Forum

Makova06
Makova06 Jul 29 '15

Hej I kloge hoveder

Jeg hentede min dejlige bil i mandags og jeg har desværre ikke haft så meget tid til at lege og lære skærmen og alle funktionerne at kende.

Jeg har alt min musik på Yousee Play. Jeg kan ikke finde et Jack stik i bilen, så loggede på Yousee musik og det gik fint, men da jeg vil afspille mine playlister, så skriver den at jeg mangler den seneste udgave af Adope Flash Player, men den vil ikke hente det :-(

Er der en eller anden måde jeg kan komme til at lytte til min musik i min nye bil uden at skulle betale en masse penge for at hente noget til min mobil?

Er ved at være træt af at skifte imellem alle radiokanalerne mens jeg kører ;-)

Lborch
Lborch Jul 29 '15

Hvis du er logget på bluetooth, kan du afspille din musik fra Yousee App'en...

Lborch
Lborch Jul 29 '15

og tillykke med bilen :)

GO4IT
GO4IT Jul 29 '15

Tillykke med bilen ;-) Jeg har spotify. Når jeg vil afspille fra den går jeg ind under "Media" og så "Music & devices" og angiver min telefon. Derefter åbner jeg spotify på telefonen og så spiller det ;-) Vil tro du skal gøre det samme.

JL
JL Jul 29 '15
Tillykke med bilen :-). Jeg har al min musik på TDC play. Når jeg har forbundet min iPhone via bluetooth til Tesla'en, så kan jeg afspille al min musik, playlister osv. fra TDC play.
Makova06
Makova06 Jul 29 '15

Doh! Selvfølgelig er løsningen det mest oplagte, som jeg ikke har tænkt på :-)

Så skal jeg bare have min nye telefon til at virke også :-)

Tak for hjælpen

Kiefer
Kiefer Jul 29 '15

Husk på, at bilen ikke undersøtter HTML5 og flash multimedia. Så ingen lyd og ingen film på skærmen.

Men ja, via en telefon kan du få lyden over i bilen, det virker forøvrigt også med Youtube på mobilen og over i bilens lydanlæg. Det fandt jeg ud af på den hårde måde, da ungerne begyndte at se Youtube på min telefon under en køretur... :-)

/Martin

RobertJ
RobertJ Jul 29 '15
Hvis man vil spare lidt på data abonnementet, så husk at YouSee mobil gemmer sangene lokalt på telefonen hvis du tilføjer dem til ' din musik '. Istedet for at streame dem hver gang de afspilles. - R
fmm1000
fmm1000 Jul 29 '15
Nu kender jeg ikke Yousee abo, men TDC ejer jo Yousee og da jeg tidligere havde TDC abo var alt streaming af TDC Play gratis. Det trak altså ikke data fra dit abo. Måske det er på samme måde med yousee.
MrCoffee
MrCoffee Jul 31 '15

Har installeret vinyl-grammofon i frunken pga af den fine luftundervogn hopper pickupen næsten ikke :) Kun et problem når jeg skal ud af bilen for at vende pladen.  Tillykke med dytten, smid endelig et billede.

Genild
Genild Jul 31 '15

MrCoffee :-)

Du har dog positivt nok fundet en grammofon der ikke også skal trækkes op. Men hva' fa'en hvis man nu kun har "rigtige venner" på vinyl må man jo sno sig

Kiefer
Kiefer Jul 31 '15

Hey Genild, sådan en har jeg da stående på loftet hjemme hos svigerforældrene. Det kunne være jeg skulle finde den og mine Louis Armstrong plader frem igen ;-)

Uha, jeg tror også der er en enkelt med Marguerite Viby og Kai Ewans, godt nok længe siden jeg sidst har kigget på dem :-)

Jeg er ret sikker på den spiller bedre end RDIO...

/Martin