Loading...
dk

Søges: Skribenter til Teslafied.eu | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Jul 30 '15

Hej,

Som I ved driver jeg Teslafied.eu, som pt har tæt på 2000 besøgende pr. måned.

Jeg kunne godt tænke mig at gøre siden endnu bedre, og gøre den til "stedet" for Tesla guides, indkøb og tests af produkter.

Tanken var til at starte med at lave nogle indlæg omkring de produkter som I allerede har købt, også se om vi på sigt ikke kunne få nogle producenter til at sponsorerer produkter til test.

Som udgangspunkt får i som sagt ikke noget for det, men på sigt vil i kunne få nogle gratis produkter til test. 

Kunne det have interesse? Så drop mig en mail på info@teslafied.eu

Skriv gerne hvad i har af produkter som i gerne vil skrive om.

KS
KS Jul 31 '15

+1

Har lige installeret lowering links, og venter på mit lysende tesla skilt?

RaskTV
RaskTV Jul 31 '15
@kenS var det bøvlet og har du evt nogle før/ efter billeder? Jeg planlægger at gøre det samme ved min TMS når den kommer i slut sept. Hvilket lowering system har du købt?
Rasmus
KS
KS Jul 31 '15

@RaskTV:

Bestemt ikke bøvlet. Der skal regnes en smule når der skal justeres og bilen skal være lige høj i alle hjørner.

Bilen kom på lift, startede med at fjerne begge forhjul og have en fornuftig arbejdshøjde. Selve link armen sidder øverst oppe - kan ses når bilen er i høj i toppen af inderskærmen. Tror faktisk godt den kunne skiftes uden at løfte bilen, men det kan den bagpå ikke, så den skulle op under alle omstændigheder.

Jeg har skrevet en artikel til frederik, så du kan forhåbentligt finde en artikel der inden for et par dages tid.

RaskTV
RaskTV Jul 31 '15
@kenS
Mange tak for info. Holder øje med teslafied.eu de næste par dage.
FrederikC
FrederikC Aug 1 '15

Kom frisk drenge og piger...

Hvad har i købt til jeres Tesla?

Kunne i ikke tænke jer at dele 2 ord om det så andre også kunne få lyst til at købe det.

FrederikC
FrederikC Aug 3 '15
Citat fra RaskTV @kenS
Mange tak for info. Holder øje med teslafied.eu de næste par dage.

Så er den online her:

http://www.teslafied.eu/lowering-links-lowering-your-tesla-model-s/