Loading...
dk

Dear Tesla - I want that feeling back | Tesla Forum

P85DK
P85DK Aug 2 '15

So looking forward to Ludicrous mode ...

Se 1:45

Torben_E
Torben_E Aug 2 '15

1+

KS
KS Aug 2 '15

+1

NOELON
NOELON Aug 2 '15

+2

lysmanden
lysmanden Aug 15 '15

vi får se. Det ser hurtigt ud når man kigger på træerne ud af vinduet men speedometeret går ikke nær så hurtigt.

Jeg glæder mig til at prøve den nye og se om den lever op til forventingerne, men hvad nu hvis den også bliver skruet ned i effekt?

P85DK
P85DK Aug 15 '15

så kommer der en warp speed update som koster endnu mere, og den er mindst lige så hurtig som det gode gamle IBM styresystem OS/2 Warp - uhhaa

maximum plaid er jo gemt til den kommende roaster

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Aug 15 '15
NOELON
NOELON Aug 15 '15

P85DK: Gid det var så vel, at de har gemt det til den 'gamle' roadster - men har stadig intet hørt. Derimod sidder jeg med fornemmelsen af at de er gået i selvsving derovre - ingen Roadster upgade i udsigt, ingen tilbagemelding på manglende performance på P85D'erne og stadig ingen tid for release af X - mega sørgeligt at alt der kommunikeres er en endnu hurtigere model S.... Absurd!

MS
MS Aug 15 '15
Fantastisk video - ren underholdning - tak for at dele den med os. De der klarer accelerationen i de hurtigste TMS uden at fortrække en mine (udover smilet) er bygget af et særligt stof og ville formentlig være rigtig gode kandidater til at blive astronauter.