Jeg får kun trafikmeddelelser når jeg hører FM radio. Er det et kendt problem, eller gør jeg noget forkert?
Jeg har den store lydpakke og DAB. Selv ved DAB radio kommer der ikke nogen trafikopdateringer.
Jeg får kun trafikmeddelelser når jeg hører FM radio. Er det et kendt problem, eller gør jeg noget forkert?
Jeg har den store lydpakke og DAB. Selv ved DAB radio kommer der ikke nogen trafikopdateringer.
@Mwn, ja men det kan da godt være at jeg skal glemme trafikmeldingerne.
Jeg oplevede faktisk selv hvor god navigationen var i sidste uge da vi skulle hjem fra Sønderjylland. Vi blev ledt ind gennem Kolding og af landevej til Odense. Jeg er sikker på at det faktisk var den mest ideelle rute den dag, så jeg kan bekræfte at det virker super godt.
Havde nogle spøjse oplevelser i Brussel, hvor navi overhovedet ikke havde styr på lukkede og ensrettede veje. Den valgte konsekvent den mest lige vej uagtet at det var gågade, spærret helt af pga tivoli, ensrettet vej.
Løsning: Et let fransk træk på skuldrene, hovedet lidt på skrå og armene ud til siden mens man fulgte navi'en :-)
@ken
Giver den egentlig besked om at man ledes på en alternativ rute ved eksempelvis kødannelse eller gør den det bare uden videre? Jeg synes nemlig den valgte et par sjove afstikkere i Frankrig både på vej derned og hjem men bemærkede umiddelbart ikke nogen besked herom.
@Kristian: Den gør det bare - så lidt opmærksom skal man være hvis man er vant til at køre vejen. Sætter derfor altid navigationen når jeg skal afsted.
Så sent som i dag, skulle en tur til Havnsø, og lige før Holbæk ændrede den rute og ledte mig via Fårevejle. Zoomede ind, og kunne se røde veje omkring Svinninge. De forsvandt dog hurtigt igen, og turen blev lagt tilbage.