Hej alle.
Min far har fået leveret sin Tesla og efter han havde været på et for kort visit (læs: ladet sin søn - eget kød og blod, prøve den ALT for lidt var det er par ting vi dog undrede os lidt over, og jeg har lovet at spørge på hans vegne.
Han ville MEGET gerne have at displayet autodimmede når man kører tunnelkørsel. Han kører en del i Norge samt sydpå (Taur og dernede) hvor der forekommer ret mange tuneller. Det var ikke noget jeg kunne finde i settings, og vi fandt da et par tuneller hvor min egen bil samt kærestens (MB E320 + Skoda Fabia III) begge nåede at dimme ned og op igen. Fandt noget dag/nat modus, men skiftet der fik skærmen til at gå på MAX brightness inden den skiftede. Egentlig ret voldsomt nu hvor man jo kørte med meget dæmet lys udenfor.
Han kører med børnebørn og ønsker at kunne have børnesikring på bagdørene individuelt. Ikke kun begge til og fra som nu. Det er vi dog meget sikre på udelukkende er os der ikke fattede hvordan man gjorde. Hans umiddelbare kommentar var at hans Opel Rekord fra 1975 kunne... :-)
Lidt i samme regi som tunnel funktion at luft recirkulation aktiveres således man ikke selv skal aktivere det manuelt.
Stille på hvornår selealarmen giver lyd fra sig. Den råber jo op helt INDEN man er i D f.eks. Ved det sikekrt er noget USA regl der slår igennem....
Jeg (vi) beklager hvis der er meget nemme fixes til ovenstående, men håber på overbærenhed.
Et lille Nota Bene: Kommer der mulighed i en fremtidig opdatering for evt. hat have en lille afdeling til brugerdefinerede knapper hvor man kunne lave shortcuts til diverse funktioner. Forslaget herfra var jo f.eks. recirkulation, lysfunktioner.