Jeg skal til barndåp 16 feb i Galten. Vi ankommer lørdag 15 feb og jeg har fået 400v stik hos Scandic Århus V, hvor vi skal bo. Min Tesla vil nok være psyko-beskidt efter køreturen fra Norge til Århus. Jeg har veldig lyst til at have en "pæn" bil når vi tross alt skal til en barndåb, MEN jeg har ikke klaret at finde en tankstation der tilbyder "vask-selv-hal". Findes det virkelig ikke i Århus?
Jeg har ringet og sendt mail til "alle" tankstation-kæder, men ingen kan tilby vask-selv-hal eller vaskemaskin der er børsteløs. Min Tesla fik jeg i december, og jeg har svært lite lyst til at køre den i vaskemaskin med børster.
Har jeg overset noget, eller kender noget et sted der tilbyder håndvask eller "vask-selv-hal" i nærheden af Århus? Jeg kan nævne at svært mange tankstationer i Norge tilbyder dette. Ellers har "alle" industriområder typisk et "vask-selv-område" med flere "båse" hvor du trækker kort eller mynt for at låne en "bås" i x antal minutter. Fungerer helt supert!
hilsen
Jørgen
ps: Vi er i Århus først rundt kl 19 lørdag 15 feb og jeg regner med at bilplejefirmaer da har lukket.