Jeg har efterhånden fulgt med længe på dette forum, men undres over ikke at have læst om "bilkabuler" ved parkering.
Jeg tænker om dette skyldes, at alle jer andre parkerer ligesom jeg - dvs. længst væk fra alle andre eller på pladser, hvor der kun er bil på den ene side og så med så god afstand som muligt?
Er der i øvrigt nogen, der har erfaring med udbedring af små buler, hvis uheldet skulle være ude? Herunder hvordan det kan gøres og pris?
Jeg overvejer i øvrigt at få installeret Dashcam, så hvis nogen af jer også har erfaringer hermed i forhold til parkering må I meget gerne skrive dem her.
