Loading...
dk

Kan ikke åbne trunken | Tesla Forum

Damhoej
Damhoej Aug 10 '15

I går kunne jeg pludselig ikke åbne trunken på min 85D. Der kommer en motoragtig lyd, når jeg prøver, men den åbner ikke. Prøvede at trykke hjelmen lidt ned, mens vi aktiverede åbnemekanismen, men uden held. Ringede til Tesla i Aarhus i dag, men de har ikke tid før i næste uge (godt jeg ikke har noget i trunken).

Er der nogen herinde, som har oplevet noget lignende? Og hvis ja, hvad var problemet?

Christian

MS
MS Aug 10 '15

Hvis bilen er i Valet mode kan bl.a. trunken ikke åbnes. Gætter alligevel på det ikke er problemet - Tesla ville nok have spurgt om du have aktiveret denne.

Bianco
Bianco Aug 10 '15

Mener at Ken og en anden en gang havde en frunk / "motorhjelm" der sad fast fordi sikkerhedskrogen var justeret lige lovlig stramt.

Busimiss
Busimiss Aug 10 '15
Er det trunken eller frunken? Vi kunnne ikke få frunken op for et stykke tid siden. Man kan åbne den manuelt ved hjælp af en lille pal, som sidder til venstre. Man kan lige få fingrene ind og skubbe den til siden. Vi har ikke haft problemet siden.
Oreo100
Oreo100 Aug 11 '15

Hvis det er frunken så har jeg lige haft det samme. En motorlyd men den hopper ikke op. Skulle forbi tesla da motoren sad lidt skæv. Har ikke haft problemet siden. Tog dem 5 minutter.

Damhoej
Damhoej Aug 11 '15

Ups, det er frunken, beklager fejlinformationen