Loading...
dk

SLUTSPURT! 19" Vinterhjul: fælg: Rial Lugano med TPMS sensorer DKK 14.995 | Tesla Forum

Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Aug 13 '15

Hej Alle

Vi tilbyder super fede vinterhjul med TPMS sensorer. Fælgen er 19" af modellen Rial Lugano med følgende dæk: 

Pris med Pirelli Sottozero 240 er DKK 14.995

DKK 150 for Tesla centerkapsler, som set på billedet.

Sæsonopbevaring af hjul koster DKK 395/sæson.

Skriv eller ring og aftal nærmere:

e-mail: info@autoskadestuen.dk

tlf: 32450431

Forummets indlæg er redigeret af Autoskadestuen Feb 11 '16
Kaspar
Kaspar Aug 20 '15

Er det autopilotsensorer der er monteret på?

Er dækkene den samme variant som Tesla i bruger i Sverige, eller kun samme producent?

Autoskadestuen Aug 21 '15

Hej Kaspar

Det er op til dig, hvilke sensorer du ønsker monteret.

I sverige bruger de Nokian Hakkapeliitta, som er et dæk der efter sigende er meget blødt (læs for blødt til det danske vintervejr).

Mvh

Autoskadestuen

Kaspar
Kaspar Aug 22 '15

Det lyder fint. Jeg triller nok forbi for at se fælgene en dag.

Autoskadestuen Aug 23 '15

Du skal være velkommen:-)

ekniert
ekniert Aug 23 '15
Bridgestone er klart at foretrækkes, som der skrives er Nokian vinterdæk mere rettet imod Sverige som har en meget hårdere vinter med meget mere sne end Danmark, derfor vil Nokian være et meget dårlig valg med mindre der falder flere meter sne som sansynligvis ikke sker. Men hvad vejer Rial Lugano i forhold til de originale 19" og hvad er indpresningen / ET?
Mugle
Mugle Aug 31 '15

Hej 

Lyder spændende. Kan du sende et specifikt tilbud til min mail på vestre18@gmail.com ? Vh Claus 

Autoskadestuen Oct 7 '15

Hej Alle

Blot til info, så har vi et enkelt sæt helt nye 19" standard fælge med vinterdæk vi får ind. Pris 16.000.

Fortsat god dag,

Forummets indlæg er redigeret af Autoskadestuen Oct 7 '15
msTes
msTes Oct 7 '15

@Autoskadestuen: Hvilke vinterdæk er med i prisen på 16.000? Og jeg antager at det er med TPMS til autopilotpakken?!

Autoskadestuen Oct 21 '15

Hej Stig

Jeg ser først din besked nu. De er Pirelli dæk. Det er med TPMS sensorer. Helt nye, direkte fra Tesla.

Autoskadestuen Oct 21 '15

OBS, bemærk prisændring. Vi kan stadig tilbyde vinterdæk til DKK 14.995 med et dæk med samme karakter af mærket Yokohama, som er kendt fra motorsportverdenen. 

KimT
KimT Oct 21 '15

Min "drøm" om at få nogle sorte Brock B32 er røget da de er totalt udsolgt, så jeg har sendt en mail til jer med en bestilling

Autoskadestuen Oct 28 '15

Så er den store dag kommet, hvor vi også kan glæde jer med at vi har fået fat i fælgen i koksgrå:-) Prisen er den samme, men vi får dem først i 1. eller 2. uge i december.

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 4 '15

Hvad koster de uden dæk? Altså kun fælge og TPMS?

Gronhund
Gronhund Nov 4 '15
Hej.
Hvad siger du prisen bliver for de grå 19" Lugano med TPMS ventil og Pirelli dæk?
Hvor leveres de, og er du/i forhandler, eller hvordan er det med garanti?
Venlig hilsen
Mikkel
Silent_Ghost
Silent_Ghost Nov 5 '15

Hvad sker der hvis man ikke mont. TPMS i sine venter hjul? - kan bilen kører?. Jeg har svært ved at se hvad jeg skal bruge det til. De få gange jeg er punkeret har jeg ikke været i tvivl

kr
kr Nov 5 '15

quote fra http://www.daekonline.dk/TPMS-information.html

Tidsmæssige bestemmelser for udstyring med en TPMS:

1. Siden den 1. November 2012 skal alle ny typegodkendte personbiler og autocampere solgt i EU, udstyres med en TPMS.
  2. Fra 1. November 2014 skal alle personbiler og autocampere i EU med en første indregistrering have en TPMS til rådighed.

DeaconWP
DeaconWP Nov 5 '15
Loven foreskriver at der på nye biler skal være et system der overvåger dæktrykket. Du kan godt køre uden. Altså med almindelige ventiler. Men så vil der blre en alarm i bilen hele tiden. Og det desuden ulovligt, når systemet er der, at man så ikke bruger det.
Silent_Ghost
Silent_Ghost Nov 5 '15

Tak for hurtigt svar :) Jeg læser ikke loven som om de skal bruges, kun at bilen skal være født med det ved indreg. Hvad er alarmen? - visuelt eller lyd?

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 5 '15

Det er kun visuelt.

Sider: 1 2 »