Er det ikke lige meget hvad alarmen er. Køb nu bare dæk med dem på. Det er jo ulovligt at køre uden.
Desuden har de også den fordel, at de kan registrere om du langsomt mister dæktryk.
Venlig hilsen
Mikkel
Er det ikke lige meget hvad alarmen er. Køb nu bare dæk med dem på. Det er jo ulovligt at køre uden.
Desuden har de også den fordel, at de kan registrere om du langsomt mister dæktryk.
Venlig hilsen
Mikkel
@Gronhund, pris med Pirelli, tpms og centerkapsler er DKK 18.145. Dette inkluderer montering/afbalancering og bytte fra sommer til vinterhjul på Kirstinehøj 37, 2770 Kastrup. Vi stiller sædvanlig garanti, efter dansk lovgivning.
@André, vi har desværre ikke flere Yokohama. Priserne er desuden gået op på vinterdæk igen:-( (jeg har tilpasset priserne).
@Ellert, standard hjulbolte passer på.
Det fremgår ikke helt tydeligt i beskrivelsen af fælgen, om fælgen passer 100%, d.v.s. uden centreringsringe/direkte nav.
Hvad koster de uden dæk? Altså kun fælge og TPMS?
Så er den store dag kommet, hvor vi også kan glæde jer med at vi har fået fat i fælgen i koksgrå:-) Prisen er den samme, men vi får dem først i 1. eller 2. uge i december.
Hej Alle
Vi tilbyder super fede vinterhjul med TPMS sensorer. Fælgen er 19" af modellen Rial Lugano med følgende dæk:
Pris med Bridgestone Blizzak LM32 er DKK 17.495
Pris med Pirelli Sottozero 240 er DKK 17.995
DKK 150 for Tesla centerkapsler, som set på billedet (Tesla har desværre ikke disse hjemme pr. 21/10-2015, vi afventer nye)
Sæsonopbevaring af hjul koster DKK 395/sæson.
Skriv eller ring og aftal nærmere:
e-mail: info@autoskadestuen.dk
tlf: 32450431
Jeg tror dækkene du har købt er Michelin Alpin PA4, de er udstyret med 'Fælgbeskyttelses kant'.
Det medvirker du ikke så let skraber dine fælgekanter på høje kantsten.
- R
Jeg har købt lugano fælgene og de passer direkte på.
Standard 19" fælge er ET40 så vidt jeg ved. Rial Lugano er ET32 ifølge GP24. Den forskel betyder måske ikke noget i praksis?
ET må variere +/-10mm pr fælg. Det er sporbredden der forøges med 16mm på Luganoerne..
- R
Lidt ligesom at stå med spredte ben og så lige sprede dem 16mm mere.
Dækkene kommer simpelthen bare lidt længere ud af skærmkasserne.
- R
Jeg tror dækkene du har købt er Michelin Alpin PA4, de er udstyret med 'Fælgbeskyttelses kant'.
Det medvirker du ikke så let skraber dine fælgekanter på høje kantsten.- R
Det er præcis hvad det er. 245/45R19 Pilot Alpin PA4 XL 102W
Hej Volle
Jeg ved ikke om du nogensinde fik svar, men fælgene passer direkte, uden centreringsringe.
NY PRIS PÅ VINTERDÆK! Vi har 5 sæt tilbage og har sat prisen ned for at tømme lageret ud, så gør et kup! 14.995 for Rial Lugano med Pirelli Sottozero.Er der et sæt koksgrå imellem de 5 der er tilbage?