OK.. Historie tid.
Ringede til det nærmeste Type 2 charger (hotel stockholm) De ville ikke hjælpe mig, da det kun var til deres gæsten, og siden der ikke var plads på hotellet, kunne jeg ikke betale en overnatning selvom jeg ikke ville benytte mig af den :(
De sidste 2 nærmeste ladestander med Type 2 var den ene ikke længer tilgængelig og den næste defekt og bliver først repareret i næste uge :(
Så jeg drog afsted med forhåbning om at købe en omformer af en art.
igennem 2 butikker uden held, dog lavede det ene sted en hjemmelavet italiensk fix fax løsning med gode gamle gaffetape og nogle kabler. (Det virkede så heller ikke, men det kostede en slat).
Sidste butik vandrede jeg ind i 1 min i siesta-tid så det gik stærkt med at finde frem til adapterne. Men der var den også, lille og unik, med jord. kun 1 tilbage. Glad dreng jeg blev i det øjeblik.
Tilbage til huset med endnu mindre km på "tanken", smider jeg det hele sammen og endelig efter alle de rødelys og lamper teslaen har smidt mig i hovedet den sidste dag, blev farverne ændret til den dejlige grønlige.
Så har fået ladet 30 km og BOOM. alt el i huset er over and out -.- .. glemte vidst nok at sætte den til at trække med 16a frem for 32.. wups.. sidder nu og venter på en der kan fikse strømmen igen.
Men det ser ud til at lykkes mig og jeg vil derfor sige, rigtig mange gange tak for alle de input og hjælp jeg har fået fra jer på sitet. (var tæt på at skære jord forbindelsen over og så var jeg nok over and out..)
Endnu engang tak. ser frem til resten af tiden i Venedi, inden turen går til Gardasøen.
Multibene :)
mvh
Mads