Jeg har i længere tid ønsket at købe en Tesla men ville vente til jeg havde sparet op til udbetalingen. Var så i søndags ude og kigge på Teslas udstilling i Rungsted og fik der at vide at priserne ville stige 3% i dag mandag hvorfor det var klogt at lægge en bestilling ind med det samme, ligesom andre har også har anbefalet her inde på forumet.
Jeg har derfor lagt de 15k i depositum og skal i morgen tirsdag ud til Kastrup for at træffe de endelige design beslutninger omkring bilen og ville i den forbindelse høre jer ad om der er nogle ting som jeg særligt skal være opmærksom på før jeg trykker på "Bekræft Nu" knappen inde på min bestilling.
Er der nogle ting I ville gøre anderledes hvis I skulle købe en ny Tesla, nogle faldgruber for en uindviet, nogle tilkøb som I ville vælge til eller fra? Do's and Don'ts?
Jeg har indtil videre truffet følgende valg til ialt 785.300kr m. 10.000kr referral rabat:
- Model S 90D
- Firehjulstræk
- Autopilot
- 19" hjul
- Midnight Silver Metallic Paint
- Panorama glastag
- Sorte næste generations sæder
- Pianosort decor
- Hvid Alcantara-himmel
- Sikkerhedspakke (Hvad end det dækker over?)
Jeg har herudover tænkt mig at bestille / få installeret denne center konsol fra Tesla Gear Butikken som sælgeren oplyste mig kunne fås installeret til omkring 4000kr.
http://shop.teslamotors.com/...remium-front-console
Har overvejet at tilkøbe lydpakken, men har ikke nogen erfaring med hvad man rent faktisk får for pengene lydmæssigt, synes iøvrigt at lyden er rigtig god i den alm. udgave som jeg har hørt.
Har også overvejet Interiør pakken, nok mest fordi at den inkluderer den elektriske bagklap, som jeg synes hører bilen til, da det er en fed feature omend måske ikke nødvendig i praksis.
- Magnús