Loading...
dk

Stenfors | Tesla Forum

Teslasse
Teslasse Aug 17 '15

Er blot nysgerrig. Vi har sommerhus nær Stenfors i Sverige, midt inde i skoven, og I går da vi skulle hjem, holder der en flot sort dansk Tesla og lader ved længen i Stenfors. Det er ikke hver dag vi ser teslaer i Stenfors, så vil blot høre om det er en vi kommer til at se mere til? Vi kunne jo sparke dæk en dag :-)

Werge
Werge Aug 19 '15
Vi var i slutningen af maj i det store gule hus overfor laden, ned mod søen. (Lejer det gerne en gang om året, og hygger med hele familien i en forlænget weekend). Vi kunne ikke helt få Teslaen til at lade på strømmen i det gule hus, så jeg blev lidt interesseret i stikket på laden, som så meget nyt ud, og jo passede perfekt til en Tesla (røde CEE).
Dagen efter ankom nogle unge mennesker til laden, og det viste sig at faren til en af drengene var medejer af laden, og da havde en Tesla, hvad han fået lavet stikket.
Jeg fik telefon nr. til faren og fik lov til at lade der, og gav så drengene nogle lommepenge.
Havde iøvrigt lavet en aftale med en svensk Tesla ejer i byen, at jeg evt kunne lade hos ham hvis det gik helt galt, men det blev så ikke nødvendigt.
//Werge
Teslasse
Teslasse Aug 19 '15
Det er jo som om det vrimler med Teslaer ved Stenfors (det er 2 huse og en lade). Det må jo så være ejeren af laden vi så her forleden. Nå, men det kan være vi ses engang, vi bor lidt længere nede af vejen mod Tingsryd.