Loading...
dk

En god overraskelse... | Tesla Forum

2LEGS
2LEGS Aug 18 '15

Hej alle Tesla mennesker derude. 

Dette er mit første indlæg. Har bestilt en 70d, som kommer iflg Tesla slut Okt - start nov.

Kan ikke huske jeg har glædet mig så meget siden jeg var barn....nå men.

Jeg har Himmerland forsikring, som gave et bud på 11800kr (selvrisko på 5000kr) med glas på en 85èr.Øv det måtte jeg kunne få billigere.

Så idag ringede jeg for at hørte om det kunne passe at de ikke kunne gøre det bedre..(bøvl med at flytte alle forsikringer, gab)...

Fortalte at jeg havde en 70D på vej.... Så blev der stille i røret og søgen på denne model.

Og med et trylleslag var prisen 8400kr. Næsten lige så billigt som min gode gamle Mercedes. 

Ingen logisk forklaring...men en glad mand her. (Tror måske det kan være HK der deler ved 350HK)

Det var det jeg ville fortælle ...hej

Torben

Hejgaard
Hejgaard Aug 18 '15

Hi 2Legs - velkommen på det skriftlige plan på forum.  ;)
Glæd dig til din bil - det er virkelig en fornøjelse. 
Jeg har danske forsikring og der står min S85 til kr. 6.500,00 p.a. med sr kr. 3.600,00 - der er faldende bilforsikringspriser over hele linjen for tiden. - Heldigvis!

God aften  :)

Michael84
Michael84 Aug 18 '15
Hej Torben...

Velkommen til!

Tillykke med bilen og held og lykke med at holde ventetiden ud... Jeg har selv et par ugers ventetid på en 70D også... Til info fik jeg den forsikret til 7200 med fri km og 4000 i selvrisiko hos Købstædernes Forsikring... :-)
Forummets indlæg er redigeret af Michael84 Aug 18 '15
Skeel
Skeel Aug 18 '15
I må have skrevet i forkert fora - Model X kan tidligst leveres i 2016 og kan pt kun reserveres.
2LEGS
2LEGS Aug 18 '15

Tak for de fine ord. Og jeg beklager at jeg har sat det under modelX...min fejl (rookiefejl) Vil da lige prøve købstædernes...tak for tippet

 

 

 

Hviidbjerre
Hviidbjerre Aug 18 '15

@hejgaard - Jeg er selv Danske Forsikrings kunde og indhentet tilbud. (skal vente på S70 heelt til nov/dec)

Jeg formoder din pris er baseret på at du har samlet indbo, bolig mv. og at den er betinget af gps samt et antal km. ???

Jeg er på alle måder dokumenteret elitebillist kva historik og mit arbejde, men er ved at skifte til Købstæderne, idet mit tilbud hos Danske matcher Købstædernes, men kræver gps/abonnement og har begrænset km. (Jeg er bosiddende i Roskilde)

 

Damhoej
Damhoej Aug 19 '15

@Hviidbjerre - Jeg havde selv Danske Forsikring, som ville have knap 13000 for en 85D. Endte med Købstædernes til 7800. De var så også lige billigere på samtlige andre forsikringer. 2500 alene på huset, så jeg var ikke sen til at skifte (bosiddende i Egå nord for Århus).

Forummets indlæg er redigeret af Damhoej Aug 19 '15
Hejgaard
Hejgaard Aug 19 '15
Citat fra Hviidbjerre

@hejgaard - Jeg er selv Danske Forsikrings kunde og indhentet tilbud. (skal vente på S70 heelt til nov/dec)

Jeg formoder din pris er baseret på at du har samlet indbo, bolig mv. og at den er betinget af gps samt et antal km. ???

Jeg er på alle måder dokumenteret elitebillist kva historik og mit arbejde, men er ved at skifte til Købstæderne, idet mit tilbud hos Danske matcher Købstædernes, men kræver gps/abonnement og har begrænset km. (Jeg er bosiddende i Roskilde)

 

Hejsa - Ja jeg har samlet mine private forsikringer i DF og kører maks t15 km pr. år. Har gps tracker. Jeg er glad og tilfreds - set i fht. audi S6, som jeg skulle give tkr. 11 for p.a. - vi kan ikke sådan lige skifte rundt, da vi bor i en stor stråtækt ejendom, den er der mange forsikringsselskaber der ikke rigtig "forstår"   ;)
denlange
denlange Aug 19 '15

Tillykke med det, men mon ikke denne tråd burde flyttes over til Model S?

Hviidbjerre
Hviidbjerre Aug 19 '15
Citat fra denlange

Tillykke med det, men mon ikke denne tråd burde flyttes over til Model S?


Enig... Lad os i samlet flok løfte tråden over hvor den hører til... 3, 2, 1... go