Loading...
dk

måtter til dyret | Tesla Forum

2LEGS
2LEGS Aug 18 '15

Sidder og venter på det bliver mørkere om aftenen...for så kommer min nye Tesla.

Men hvor bestiller man måtter og den store måtte til bagagerummet?

Kh Torben

JL
JL Aug 18 '15

Du finder tilbehøret her: http://shop.teslamotors.com/collections/model-s

Hvis du omregner til DKK og lægger 15-20% oveni plejer du at have prisen i danske kroner. Mange af tingene har de på lager hos Tesla forhandlerne - det andet kan de bestille til dig.

2LEGS
2LEGS Aug 18 '15

Søg og du skal finde...Tak for det.

DeaconWP
DeaconWP Aug 18 '15

Hvis man som firma har lyst til at tilbyde ting til brugere af Tesla forum, er man henvist til en mulighed for at oprette en "tilbudsannonce" her:

http://teslaforum.dk/forum/tilbud-til-tesla-ejere-i-dk

Der finder du tilbud fra importører af u-originale produkter.

Du kan altid finde oversigten ved at klikke på det FORUM, lige ved siden af forside knappen i toppen.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Aug 18 '15
RobertJ
RobertJ Aug 18 '15

vær opmærksom på der også er en på forum her der sælger kunstlæder måtter. de ser fine ud.
Der er også en der sælger stoff måtter med logo, hvis det ikke skal være org. teslaccessory

krabbe
krabbe Aug 18 '15
Ang måtter har jeg nu i en rum tid kørt med "læder look" måtterne (dvs kunstskind fra Mixi her på forum. Og de er Super gode, rigtig behagelig at sidde med, ungerne smider altid skoene
Når vi er på længere ture og nyder den bløde komfort, de har samtidig en god pasform og er super nemme at holde pæne.
Skeel
Skeel Aug 18 '15

Der ligger altså måtter i bilen ab fabrik - jeg har tilkøbt originale plastik måtter til brug i dårligt vejr, hvilket kan anbefales - de er rigtig flotte og købes hos Tesla.

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 18 '15

Jeg bruger Teslas originale måtter plastmåtter hele året og er virkelig glade for dem. De er lidt pebrede men alle pengene værd. 

jens2
jens2 Oct 28 '15

Jeg har købt måtter gennem heronline.dk ca halv pris ( gummimåtter) de virker perfekt