Loading...
dk

leveringsdato skubbet igen | Tesla Forum

molsson
molsson Aug 21 '15

Da jeg bestilte min 85D i Juli, var levering sat til Slut September, og efterfølgende er den flyttet til Slut September - Oktober, og nu i dag, sat til Early November. Øv også, og hvis det bare var en alm. bil var det til at leve med, men det er jo en Tesla, så skuffelsen er ekstra stor. og normalt ville jeg bede min forhandler om en kompensering, ekstra udstyr og alt muligt. Men tænker at det nok er ret umuligt taget indkøbsprocessen i betragtning. 

KXR
KXR Aug 21 '15
@molsson, det er nok fordi den skal hjem til Danevang, sammen med min 85D, slut oktober/november
krumling
krumling Aug 21 '15

September --> Ultimo September --> Primo Oktober...  :-/

..også en 85D 

I sin tid bekræftet 2/7

griffel
griffel Aug 21 '15

Slut November --> Slut Oktober/November  :-)

S70

:-)

jeppe
jeppe Aug 21 '15

Samme med min 70D :)

molsson
molsson Aug 23 '15

Her i morges gik min 85D i næste skridt af processen og "afsendt" fra fabrikken. Og desværre stadigvæk forventet levering i begyndelsen af November. Det er godt nok lang tid fra Fremont til København. Er det nogle af jer der kender de enkelte trin indtil ankomst i København?

molsson
molsson Aug 23 '15

Her i morges gik min 85D i næste skridt af processen og "afsendt" fra fabrikken. Og desværre stadigvæk forventet levering i begyndelsen af November. Det er godt nok lang tid fra Fremont til København. Er det nogle af jer der kender de enkelte trin indtil ankomst i København?

molsson
molsson Aug 23 '15

Graadig
Graadig Aug 23 '15
Så går der en måned, så kommer der nogle mail med dato og tid. Denne holder så til tre dage før hvor den så bliver udsat yderlig tre dage. Så nu håber jeg i morgen kl 16 holder :-)
priess
priess Aug 23 '15

Har netop bekræftet min bestilling, og fik beskeden "levering slut oktober/november". Jeg skal nok forberede mig på en del forsinkelse!

Kiefer
Kiefer Aug 23 '15

Jeg kunne sagtens have Tesla mistænkt for at samle en ordentlig r..fuld sammen til levering i Danmark op til afslutingen af Q4 i år ;-)

/Martin

Bianco
Bianco Aug 23 '15

Nu har de vist nok to produktionslinier i gang, men før samlede de europæiske ordrer til bunke og kørte et par ugers euro-produktion.

Graadig
Graadig Aug 24 '15

og så blev den skubbet til på onsdag. Nu er en fast leveringsdag rykket to gange på en uge. Useriøst. Bliver den rykket en gang til annullere jeg.

T3S7A
T3S7A Aug 24 '15

Graadig: Ja, det er for dårligt, især når man afsætter dagen til at hente bilen mm. Men jeg gætter nu på du ikke annullere, hvis de rykker den endnu engang.. :-)

Icebreak
Icebreak Aug 31 '15
Min S85D bestilt 9/7 levering oprindeligt ultimo sep - nu oktober eller primo november. Jeg har hørt at det er udfordringer i Holland som driller TM.
Jevi
Jevi Sep 1 '15

Bestilte min 85D 12 Aug 15. Først var levering i oktober. Derefter november og nu de sidste par uger november/beg.december. Stadig i produktionskø efter næsten 3 uger. Det er bare hårdt at vente så længe på verdens måske bedste bil, men på den anden side er den kun købt som legetøj og jeg har en ganske udmærket bil allerede.   Så lad det da blive min julegave - Tesla !

priess
priess Sep 1 '15

Ja, gad vide om Tesla vil gøre noget ekstra for at levere inden 31/12, da der ellers vil være rigtig mange købere som må sige nej tak til levering - hvis en betydelig afgift rammer elbilerne fra 1. januar 2016.

Selv er jeg forberedt på, at vinke farvel til depositum hvis min bestilling fra sidste uge ikke når at blive produceret inden årets udgang :-/

EVfan
EVfan Sep 1 '15

@Priess. Skulle der komme afgift på i 2016, returnere Tesla dit depositum, hvis de ikke kan nå at levere bilen indregistreret inden.

/Jens

priess
priess Sep 1 '15

Jens7700: Jeg spurgte dem ellers inden jeg bestilte, og sælgeren sagde at depositum ville være tabt. Vi må se.

griffel
griffel Sep 1 '15

Jeg har også fået en mail hvor der står, at de vil refundere depositum hvis de ikke når at levere inden udgangen af året

Sider: 1 2 »