Loading...
dk

Bolte der ruster - Producent bedt om ejeres tilbagemeldinger (os) | Tesla Forum

Hejgaard
Hejgaard Aug 21 '15

Kære alle

En af mine veninder som sidder i toppen af Bossard - som producerer boltene til vore TMS' - har jeg fortalt at deres (vores) bolte ruster i vore kære biler og skaber problemer for os. Hun var noget undrende da de ikke havde (sagde hun), hørt dette fra Tesla. Hun bad om vi ville samle nogle billeder af problemet og sende til dem. De er eftersigende verdens største producent af bolte og vil meget gerne have denne type feedback for at gøre tingene bedre.

Derfor - vil I venligst sende evt. billeder I har af dette problem til min e-mail;

fhejgaard@gmail.com

, så vil jeg formidle dem videre samt vende tilbage med deres feedback.

Jeg håber I vil hjælpe.
Vedhæftet hendes firmabil i Schweiz.

God we derude, Hejgaard
 

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 21 '15

Havde jeg taget billeder af de rustne bolte, havde jeg kunne sende dig mindst 50 individuelle billeder. Jeg skal huske det fra nu af

The_Stig
The_Stig Aug 21 '15

Kan ikke selv tage nogle billeder :-)  

FrederikC
FrederikC Aug 22 '15

Hvor befinder boltene sig?

Hejgaard
Hejgaard Aug 22 '15
Citat fra FrederikC

Hvor befinder boltene sig?


Hej Frederik, det er jeg ikke klar over - jeg har aldrig skilt min bil ad - men har læst forum, bla. dine indlæg og set dine billeder - detailingbilpleje er nok gode til at svare på dette spgm.
Kunne det være noget for dig og dit forum at se på? Jeg kommer gerne forbi dig i den forbindelse hvis behov - vi mødtes i Køge for nogle mdr. siden til et event ombygningsevent.
God aften, Hejgaard
Bianco
Bianco Aug 22 '15

Der er selvfølgelig klassikeren, som vi alle har midt på difuseren bag.

Jeg ved så ikke om det er en bolt eller et beslag der er problemet.

 

Og så er der et billede som en anden har taget, i forbindelse m lydisolering/textyl. Desværre tog han billedet efter han havde skiftet skruerne til rustfri:

Forummets indlæg er redigeret af Bianco Aug 22 '15
mj
mj Aug 22 '15

Hva sier dere til dette ? tok bilder da jeg lydisolerte frunk i mai. Tesla ville ikke gjøre noe med det. Mener dette kan bli alvorlig om få år. Bilen var kun 11mnd da

.

Forummets indlæg er redigeret af mj Aug 22 '15
Niels
Niels Aug 23 '15
@mj dette har jeg også set inde i frunken på en rwd bil (har ligeledes billeder). 100% samme steder, så rimmelig sikker på det er en klassiker hvis man kigger efter. min egen har jeg givet dinitol på samme sted for at undgå det.
det er i øvrigt stangen til styrtøj, så pænt vigtigt at den er i orden - tænker den er massiv, så det går nok nogle år inden det er et problem.
Forummets indlæg er redigeret af Niels Aug 23 '15